Roomster: Voors en Tegens

LenK

Forumguru
goh jochie heb je zelf je tekst aangepast of is het door de moderator gedaan ??

Wordt tijd dat je een panda gaat kopen en naar het Fiat forum verdwijnt !!

kun je je ergeren aan de punto en duplo en kun je ze bakken in de croma !!
Que??
Zit je al aan het :473: ?
 

Boet

Actief lid
Ik kan me niet aangesproken voelen...

Is het iemand overigens wel eens opgevallen dat de meeste heren de Roomter spuuglelijk vinden, terwijl de dames er bijna stuk voor stuk mee weglopen?

Persoonlijk beschouw ik dat niet als een straf;)
 

Fabia

† In Memoriam
Ik kan me niet aangesproken voelen...

Is het iemand overigens wel eens opgevallen dat de meeste heren de Roomter spuuglelijk vinden, terwijl de dames er bijna stuk voor stuk mee weglopen?

Persoonlijk beschouw ik dat niet als een straf;)

Euuuh, ik vind 'm leuk en ben man wat nu :confused:
 

Boet

Actief lid
"Heb je ook al een jurk aan ?"

Nope, maar de dames wel gelukkig. Hoezo. Wilde je ook mee?;)

@Fabia. Dat betekent

1) dat je durf en smaak hebt
2) dat je veel aandacht van diverse dames mag verduren

Erg toch?:)
 

van_der_P

Senior Member
Jammer had liever gehaakte gordijntje's van em gehad !!
Had al helemaal een motiefje in gedachte !!!!

Op deze manier begint het al snel op een GTI (Gordijnen Trekhaak Imperiaal)te lijken, dat vind ik de Roomster onwaardig.

Groetjes
van der P
 

EdK

Forumguru
Op deze manier begint het al snel op een GTI (Gordijnen Trekhaak Imperiaal)te lijken, dat vind ik de Roomster onwaardig.

Groetjes
van der P

Wel die trekhaak en imperial moet ik echt niet op men Roomster hebben , maar gehaakte gordijntjes van LENK ??? man das een collectors item
Maar ja zal wel bij een droom blijven want heb gelezen dat ie alleen maar kan breien en kleien !! DUS geen GTI voor mij ( snik )
 

EdK

Forumguru
Ringen of geplooid?

Liefst had ik ringen gehad, had me dochtertje onderweg ook kunnen turnen.
Maar helaas kan ik die stok niet kwijt ( auto te klein ) dus laten we t op geplooid houden !!

Mag ik de kleur zelf bepalen ???
 

Boet

Actief lid
Ach, mijn ruiten bleken na een uurtje stoeien aardig aangedampt te zijn...dat in combi met het getinte glas zorgt voor aardig wat privacy. Maar dank voor het aanbod Lenk:)
 

Strajo

Nieuw lid
Ik heb ook een Qashqai overwogen. De binnen ruimte was wel goed, alleen de bagageruimte valt tegen. De afwerking aan de buitenzijde is ook erg grof. Sinds vorige week dinsdag hebben wij een Roomster scout 1.4.
 
Bovenaan Onderaan