Yeti 1.8TSI gekocht

Rob1.8TSI

Forumguru
Hallo allemaal,

ik heb een Yeti 1.8TSI Ambition gekocht van 2010 met 55.000 op de teller die geïmporteerd is uit Duitsland.

Kunnen jullie mij vertellen of er modificaties zijn geweest en zo ja hoe ik kan vinden of hij ze gehad heeft.

Verder zit er geen navi in maar zou ik die wel graag willen hebben,
welke is de beste: Amundsen, Columbus of de Pioneer AVIC-F9310BT wat is jullie ervaring hiermee?
Zijn ze zelf in te bouwen??

Ik hoor graag van jullie.

Groet Rob
 

EdK

Forumguru
Zenec 2011d of 2015 eens in je navigatielijst erbij zetten ....
En ja is door iemand met 1 rechter hand met beetje geduld zelf in te bouwen hoor
Grootste deel is plug and pest ehhh play.

Wat betreft modificaties is er bij de 1,8 weinig gebeurd zover ik weet , maar misschien dat er andere Yeti rijders meer van weten...?
 

ertromp

Forumguru
Zitten er wellicht bij je reservewielruimte nog extra stickers geplakt of in je serviceboekje?
 

newwolf84

Forumguru
Ik zou voor de columbus gaan domweg omdat ik die mooier en uitgebreider vindt dan de admunsen. Maar goed die zal allicht ook wel een stukje prijziger zijn.
 

Cordoba

Forumguru
Welkom Rob:bloemen:

Ik denk dat je eerst even alles op een rijtje moet zetten voor de navi/audio en de bijbehorende voor- en nadelen. Denk daarbij er daarbij aan, dat een update van het kaartmateriaal bij een origineel Skoda systeem nogal prijzig is, en dat OEM-navi's gewoon veel gevoeliger zijn voor diefstal. Daar staan weer wat andere voordelen tegenover, dus voor jezelf bepalen wat je belangrijk vindt.
 

EdK

Forumguru
Wel denk dat je even moet denken aan de gps antenne en de microfoon...
En of die werkt....... Ach dat is op zich in half uur over te zetten dus is zo uit te testen..
Moet alleen met vcds denk ik nog navigatie aan laten zetten..
 

newwolf84

Forumguru
nee hoor, niet perse, er zijn hier genoeg leden met VCDS die dat met alle plezier voor je doen, misschien voor een kleine vergoeding, misschien wel voor een glimlach.

Is wel een topic voor.
 

CDK

Forumguru
de garage kan en mag dit niet voor je doen, je zult het bij forumleden moeten laten doen of bij een bedrijf als VAG Techniek.
 

andrehj

Forumguru
de garage kan en mag dit niet voor je doen, je zult het bij forumleden moeten laten doen of bij een bedrijf als VAG Techniek.
Waarom zou een welwillende dealer niet gewoon tegen uurtarief een navigatiesysteem in mogen bouwen? Ze kunnen toch aangeven dat ze geen garantie op het systeem kunnen geven omdat ze dat zelf niet geleverd hebben?
 

Rob1.8TSI

Forumguru
@andrehj, inbouwen kan ik zelf wel, het is puur het aanzetten van de Navi in de computer.
Dat apparaat wat je nodig hebt om de Navi aan te zetten, is dat hetzelfde apparaat dat je gebruikt om storingen uit te lezen uit het motormanagement systeem?
 
Bovenaan Onderaan