Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

Cordoba

Forumguru
Ik heb dus gewoon een vergelijkbaar flesje met water in de auto liggen (dus niet eens met shampoo zoals s-line), ik ken het flesje dat Joske opvoert wel, maar heb het zelf niet. Ik zou zeggen back on topic in Luc's topic.
 

TL@

Forumguru
Klopt @Joske maar ik heb een waterdichte hoes om m'n iPhone sta zelfs onder de douche nog aan m'n verslaving te werken :fool:

Welterusten peepz :)

Nu moet ik gaan slapen met dat beeld in mijn hoofd :facepalm:

fat-guy-shower-fail-822772.gif
 

lugolux78

Forumguru
bedankt voor de tip. komt goed. Zoals gezegd als ik toch niet 100% tevreden ben dan zal ik nieuwe velg aanschaffen.
 

lugolux78

Forumguru
Ik geef het niet graag toe, omdat ik ze mooi vind.
Maar @VWim heeft gelijk
De OXXO velgen geven hoop zorgen.

Het zijn eigenlijk zwarte velgen met een flinterdun laagje lak overheen
Ben er niet blij mee. Je ziet er alles op.
Kleine krassen, steenslag. Met gegoten alu-velgen heb je dit niet.

Dus mijn vraag:

Zou ik ze opnieuw moeten laten spuiten? Met een dikkere laag, wetende dat ik dan de gloss effect (donker-licht effect) ga verliezen?
Ik heb per jaar een schade die ik kan melden zonder eigen risico. Dus zit hier over na te denken.
Nieuwe 19" velgen zouden ook optie zijn maar dan moet het uit eigen beurs komen en daar gaat mijn prio nu absoluut niet naar uit.
Suggesties, hulp, advies??
 

VWim

Forumguru
Gezien je overwegingen om eventueel de beurs te trekken en andere velgen te kopen, mag ik daarmee ook aannemen dat je wellicht zaterdag a.s. ook komt?

Dat gelijk dat geloof ik wel, maar is niet zo relevant. Ik vind het voornamelijk jammer voor je dat jij dezelfde ervaring hebt!
 

lugolux78

Forumguru
Nee zaterdag gaat niet lukken. 6e ook niet. Erg druk. En idd de Octi blijft en ik ook. Soms moet je door zure periodes heen. Deze duurt wel erg lang maar het gloort licht aan het eind van de tunnel.

Ja ik vind de ervaring ook jammer. Twijfelde last minute nog aan BBS velgen...
 

Joske

Forumguru
En idd de Octi blijft en ik ook. Soms moet je door zure periodes heen. Deze duurt wel erg lang maar het gloort licht aan het eind van de tunnel.

dat is goed nieuws Luc! :thumbsup:

ben blij voor jou, alé, denk ik toch? ik hoop dat je je terug wat gelukkiger op je werk voelt ;)
 
Bovenaan Onderaan