Lugolux78's Bellebleu Skoda Octavia 2.0 TDI

lugolux78

Forumguru
@micky, kun je ff iets posten in dit draadje.
Ik krijg al een tijdje geen notificatie op mijn nieuwe telefoon van TapaTalk.
Wellicht doe ie het nu wel.
Thx Luc
 

CDK

Forumguru
ok.... Je kan ze ook alle 4 opnieuw laten opmaken, dan is je probleem ook opgelost, dat heb ik met m'n Porsches ook gedaan.
 

dirkkroneman

Forumguru
Nou het was eerlijk gezegd wel mijn eerste gedachte ook, dan krijg je mijns inziens wel beter resultaat. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat Luc er tevreden mee is! ;)
 

lugolux78

Forumguru
mensen luistert.
het was een echt plaatselijke reparatie. Kleur is ontzettend lastig. Daarom alleen randje gespoten. Ik ben er redelijk tevreden omdat je kleurafwijking haast niet ziet.
en
ik hoefde er niet voor te betalen. welke krasstraat vergoed nou schade? Vind de commentaren wat kort door de bocht... dat is jammer
 

lugolux78

Forumguru
ps mocht het echt iemand storen. kom graag langs (met slotboutstuk) zodat het "goed" op orde gemaakt kan worden, uiteraard gratisch, dus @Der_Einser,waar wat wanneer?
 

Cordoba

Forumguru
Luc, nu weet je waarom we het de 'krasstraat' noemen ;)

Even wasbox in, desnoods alleen afspuiten met water ook geen goed alternatief voor de krasstraat?
 

micky

Forumguru
Ik opteer voor gewoon naar de afspraak gaan met vuile auto (vogelpoep altijd direct verwijderen met de altijd aanwezige vochtige doekjes) en zelf wassen als je tijd hebt ;)
 

Joske

Forumguru
@Cordoba

EDIT: @Corné de Kluijver :D :D :D

jij hebt mij het bestaan geleerd van onderstaand flesje! ;) :D

poorboys_bird_shit_remover.jpg
 
Laatst bewerkt:

s-line

Forumguru
Ik heb zo'n flesje gewoon met water en een klein beetje shampoo, achterin staan! In case off !! Een stuk goedkoper ook!
Maar inderdaad @lugolux78 , heel bijzonder om te zien hoe sommige bedrijven te werk gaan!;)
 
Bovenaan Onderaan