Sleutelhangerspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Zijn de Philips VisionPlus lampen van mij niet al opvallend genoeg? Staan altijd aan...

Kijk nu wordt het makkelijker, gaat ik van t weekend eens ff door nieuw vennep rijden als jij slaapt !! Je zal in dat dorp ongetwijfeld de enigste wezen die de hele nacht ook zijn lichten aan heeft staan !!!

Yes 99% zeker dat ik dan eindelijk jou dan een sleutelhanger lichter maak !!

EdK

Forumguru
Men zal het wel niet met me eens zijn , maar kunnen die sleutelhangers niet gewoon gegeven worden bij 1000 berichten ???

Normaal houdt elke muis zich gedeisd in de buurt van katten; hier hebben we er een die een hartstochtelijk beroep op elke denkbare kat doet om hem nou eindelijk eens te spotten! Leuk spelletje. Maarre, Exciter, kun je niet die sleutelhangers verloten onder de inzenders in deze discussie? Voor het geografisch evenwicht is dat ook eerlijker: ik kom nooit in de buurt waar jij je vertoont, dus.

Om maar even een necro-post te doen... Exciter, als je nu eens naar de Skoda meeting komt en ik spot jou als je ernaartoe rijdt of achter je rijdt als we door de duinen crossen, win ik dan?

nemo

Senior Member
Om maar even een necro-post te doen... Exciter, als je nu eens naar de Skoda meeting komt en ik spot jou als je ernaartoe rijdt of achter je rijdt als we door de duinen crossen, win ik dan?

Goed dat je het aankondigt, dan zal ik zorgen dat ik hem als eerste spot ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan