Sleutelhangerspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutch4x4

Senior Member
Wie heeft er nou ook iets te zoeken in Nieuw-Vennep en omstreken?
grin.gif
wink.gif

Exciter

Administrator
Ik werk wel in de hoofdstad, ben er elke dag, ben ook vaak in Haarlem, Alkmaar, Den Haag-Scheveningen, Schiphol en incidenteel overal. Vooral op de A2, A4, A9, A10 kan je mij dus echt wel spotten...

Jpoers

Lid
ik zou zeggen kom maar een keer om de koffie, in arnemuiden!!
neem dan wel meteen je sleutelhanger mee
grin.gif

___JC___

Forumguru
Ik zat gisteravond achter een blauwe Favoriet. Vanaf Leiden door de polder naa Abbenes omstreeks 20.45 uur.
Als je dat wel was, rij dan eens ff door!
grin.gif

Exciter

Administrator
Dat was ik dan zeker niet, meestaal zit ik zo'n 20 km/h boven max.....

En nee, op dat traject ben ik niet geweesd.

Exciter

Administrator
Onvoorstelbaar! Dit topic bestaat al 1 jaar!!! En? Niemand die mij heeft gezien? Dat is dan wel heel vreemd, want intussen heb ik diverse forumleden zelfs persoonlijk gesproken, er zijn zelfs foto''s gemaakt van de Favorit, maar dit spelletje laat iedereen liggen...

Lachen is dat.:D

EdK

Forumguru
Volgens mij heeft ie geen sleutelhangers en zegt ie aldoor NEE !!
Kunnen we er niet beter van maken WIE heeft mij NIET gezien ??
is het in een uurtje gespeeld, want die sleutelhangers zijn nu onderhand verstoft !!???

Exciter

Administrator
Sleutelhangers zijn er wel, maar vanaf 15 januari tot vandaag kon ik niet eens NEE zeggen, het bleef hier gewoon muisstil.

Maargoed, het spel gaat nog steeds door, hoor...

Ik zit iedere dinsdag en donderdag op de weg (begin in A'dam Z-O, ga door heel het land). Zal maar eens op gaan letten of ik wat zie....

....zit ook vaak in de omgeving van A2-A4-A10. :icon_smile_question:722:

En op de voorkant :icon_smile_question:icon_smile_question
Voor als je in de tegengestelde richting rijdt :crazy:

(kan het altijd proberen he :winkie:)

Exciter

Administrator
Aan de binnenspiegel hangt een oranje pluche zonnetje, goed te zien, grote cca. van een CD.

** - DP - **

EdK

Forumguru
wel binnenkort weer eens vanuit zaandam naar leiden toe , dus maar weer eens op de A4 opletten !! Maar ach t zal wel niet !!

ok, zal op gaan letten. Was vandaag helaas een lange tijd in het Centrum van Amsterdam bezig, heb weinig kilometers gemaakt op de A10/A4.

Nog niet gespot.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan