Sleutelhangerspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Exciter

Administrator
onvoorstelbaar, maar waar, ook deze hanger is nog steeds niet weg!

Ik kan haast niet vatten, waarom. Ik weet zeker dat ik gezien ben, sinds het uitroepen van dit spel ben ik immers ook 2x op een meeting geweesd.

En toch, niets, maar dan niets doet dit topic sluiten...:smiley29:
 

Fabia

† In Memoriam
We zullen doorgaan............................. Ik dacht alleen dat de meeting niet meetelde.
 

Sportline

Senior Member
Ik rij vaak rond Amsterdam, Schiphol, Haarlem, Rotterdam, Den Haag en Scheveningen maar ik heb je ook nog nooit gezien. Ik kan wel vaak goed over de auto's heen kijken omdat ik lekker hoog zit. Kan ook zijn dat ik over je heen kijk... Maar ik blijf opletten. Ik zie wel veel andere Skoda rond rijden en dan vraag ik me af of die ook op dit forum zittten.
 

Fabia

† In Memoriam
Maar ik blijf opletten. Ik zie wel veel andere Skoda rond rijden en dan vraag ik me af of die ook op dit forum zittten.

We hebben het ooit over een sticker gehad voor de kentekenplaat maar daar is nooit wat concreets uitgekomen. Iemand nog een suggestie. Het lijkt me erg leuk als we elkaar onderweg kunnen herkennen.
 

van inkel

Forumguru
Je haalt de woorden uit m'n mond, of moet ik zeggen de letters uit m'n toetsenbord. Misschien "skodarijders doen 't simpy clever"
 

Sportline

Senior Member
Het zou wel heel leuk zijn als we zoiets doen. Zijn er ook andere forum's met zo iets van een sticker of iets dergellijks. Waar kun je eigenlijk zo'n sticker laten maken?
 

Sportline

Senior Member
Die prijs vind ik wel meevallen. Alleen nog een mooie slagzin of iets dergelijks. Misschien is dit wel de volgende opdracht van Exciter na het spotten van de webmaster.
 

van inkel

Forumguru
Als hij nu zelf zo'n kentekenplaatsticker op zijn auto zou plakken, is hij misschien beter herkenbaar.

Exiter laat er maar een paar meer maken, ik bestel er dan wel één.
 

Sportline

Senior Member
Ik doe dan ook zeker mee. Wie nog meer...

De Fiesta en Alfa club hebben ook zo'n sticker. Misschien is het leuk om alleen de URL van de site er op te zetten. (zie afbeelding)
 

Bijlagen

  • new_sized.jpg
    new_sized.jpg
    56,8 KB · Weergaven: 38
  • untitled (Medium).JPG
    untitled (Medium).JPG
    70,3 KB · Weergaven: 37

!Škoda!

Actief lid
Het zou wel heel leuk zijn als we zoiets doen. Zijn er ook andere forum's met zo iets van een sticker of iets dergellijks. Waar kun je eigenlijk zo'n sticker laten maken?
Bij printwhat.nl kun je 1000 stickers ovaal 8x12cm (NL Sticker formaat) bestellen voor minder dan 150 Euro.
Dit is dan inclusief 4 kleurendruk, volledig eigen ontwerp.

Bescheiden formaat, bescheiden prijs..... (100 voor 80 Euro, 250 voor 90 Euro.

Is behapbaar dacht ik zo.... Alleen nog een sponsor regelen :smirk:

Als mods een sponsor kunnen regelen (wordt dan ook op de sticker vermeld), wil ik het ontwerp wel maken (via dit forum ter goedkeuring voorleggen natuurlijk!)

Ik heb daarvoor al een draadje geopend in gespot. Sponsoring voor een dergelijk bedrag gaat rondkomen, daar heb ik vertrouwen in.
 

JeeWee

Actief lid
Het zou wel heel leuk zijn als we zoiets doen. Zijn er ook andere forum's met zo iets van een sticker of iets dergellijks. Waar kun je eigenlijk zo'n sticker laten maken?

Uit ervaring weet ik dat de Nissan Qashqaiclub (www.qashqai-passion.nl) zelfs kentekenplaathouders heeft laten maken. Inclusief verzendkosten betaalde je, naar ik meen, € 20,00 voor een set van twee. Zo'n houder lost ook meteen het gedonder met dealerstickers/reclame op je auto op!
 

Tallguy

Forumguru
[moderatorbreak]
Er loopt al een topic (2 zelfs) over stickers. Hier aub niet verder gaan daarover, anders zien we door de bomen het bos niet meer.[/moderatorbreak]
 

Exciter

Administrator
Ik zie net, dat in dit draadje nieuwe berichten zijn, ik denk YEEES!!! Ik ben gespot!

Nee dus...:koffie:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan