Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cordoba

Forumguru
Ik weet nog niet of ik met de Magnetic bruine S2 kom of met een Sahara beige S2 moet vanavond tot laat werken en van het poetswerk van vorige week is niet veel meer te zien helaas.....

Die van mij zat aan één kant helemaal onder het gras (stelletje dwazen, waren het gras gaan maaien en ook de randjes langs de parkeerplaats (waar ik geparkeerd had om in elk geval van één kant geen portier in de flank te krijgen). Gewoon de tuinslang erop en hij begon al weer te glimmen (en toen kon het kleien, polijsten, glaze, sealant en wax aanbrengen beginnen).

dirkkroneman

Forumguru
Pfff.. Net de auto nog even afgespoten, maar mocht niet baten. Nog veel vlekken erop (zand), weet niet of ik morgen nog de tijd en zin kan vinden om hem echt goed te wassen. Wordt tijdens het rijden ook weer smerig natuurlijk..

Cordoba

Forumguru
Met een flinke regen- of onweersbui wil ik er geen partytent overheen hebben staan: te veel kans op schade aan de auto en de tent door rukwinden.

CDK

Forumguru
goedemorgen allemaal,
HEBBEN JULLIE ER EEN BEETJE ZIN INNNNNN???????? :D:D:D:D:D

ik wel in elk geval!!
gisterenavond nog even de auto afgespoten om het meeste zand er vast af te spuiten, daarna de velgen gewassen, vanmorgen de rest van de auto gewassen, 4.30 stond ik al naast m'n bed ;)
de finishing touch zal ik in Ede wel doen. :jaja:

tot straks! greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan