Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

lugolux78

Donateur
Even voor de 360 foto graaf , neem je ook een lang statief mee . Of keuken trap :-p..
Het lijkt me erg leuk die foto , als we 2 of 3 ringen auto's maken en een beetje hoog een foto maakt , zal echt super zijn ..;)

Heb statief. Gaat mee als ik hem van al mijn gesnotter en "geziek" niet vergeet...

lugolux78

Donateur
Ben al stront verkouden... Maar geen angst. I am there. Red Bull (wel zuikervrij) wat ibuprofen en de dag kan niet stuk. Hoppakee.
Neus zit totaal dicht en keel is ook niet alles. De spanning die er uit komt van 6 maanden bevalling?

lugolux78

Donateur
Vandaag mooie actie. Ze kwamen van Europcar de Mercedes halen en zagen de Octavia staan. Net vliegen, niet weg te slaan. Vooral de velgen en het leer... Leuk als ze hem maar niet teveel aanraken #vetvlekjes

Cordoba

Forumguru
Het detailen is er niet meer van gekomen, de achtergrond maakt wel duidelijk waarom:

Bijlagen

• SAM_2000resized.jpg
    SAM_2000resized.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 38
  • SAM_2001resized.jpg
    SAM_2001resized.jpg
    653,7 KB · Weergaven: 34

Cordoba

Forumguru
Auto is metallic groen Luc, inderdaad van het eerste model A3, maar het is sowieso een echte VAG: stoelen+achterbank van een Ibiza FR, binnenverlichting van diverse Seatmodellen, en asbakverlichting is origineel al afkomstig van Audi. Ik ben nog op zoek naar passende VW-onderdelen die wat toevoegen aan het origineel.;)

Blauw is 3M-tape om te voorkomen dat de ongespoten kunststof wit wordt.

Cordoba

Forumguru
@Cordoba
Hij blinkt nochtans nog superhard hoor!

Wat een diepe glans zeg! Echt knap!

Daar heb ik ook aan gewerkt Joske, al is ie niet helemaal krasvrij, maar vanwege de tijd niet voor 100% gegaan. Ik bedoelde meer dat interieur, kunststof details enz. niet behandeld zijn, dus dat ie niet in showroom staat is.

@Blackokkie2 : ik weet niet in hoeverre Luc serieus was, dus vandaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan