Telefoonhouder Octavia 3 (nee niet die van Skoda)

@lugolux78 ook hier weer in het ventilatie rooster. Bedankt voor de tip in ieder geval. @Miez1 dat is precies wat ik bedoel ik wil zo min mogelijk kabels maar wil wel gewoon kunnen opladen. Dus daarom gewoon een goede houder waar alles in zit.
 

Miez1

Forumguru
@jeffrey1976, ik vind die actieve houders lelijk, er hangt altijd zo'n behuizing onder. De passieve zijn mooi slank en zitten er strak omheen, je ziet ze nauwelijks. En voor wat betreft laden, je ritje met de auto moet wel heul lang duren voor je een batterijlading leeg hebt, met mijn Iphone welke ik intensief gebruik kan ik een dag wel door komen (bellen, dataverkeer, mailverkeer), daar hoef ik de laadfunctionaliteit dus niet voor te hebben.

Grtz.

Miez
 

lugolux78

Forumguru
374314_AB_01_FB.EPS_1000.jpg


http://www.conrad.nl/ce/nl/product/374314

Zoiets?
 

Miez1

Forumguru
_brodit_dashmoun_50cc7c247bc08.jpg


Ik ben meer van deze oplossing, hier een klein elegant houdertje op monteren, zit hij ook niet voor je zicht op de rest van het (in sommige gevallen) mooie dash.
 

dirkkroneman

Forumguru
Allemachtig, meteen je gehele zicht weg, naast het feit dat zo'n groot scherm ook nog eens afleid! Ik heb dus serieus al wel mensen met een ipad op het raam zien rijden. Levensgevaarlijk!
 

Joske

Forumguru
Ach een koerier heeft een even groot scherm in zen bus ;)

Ligt aan de rijder/gebruiker hier correct mee om te gaan..
 

Traktor

Nieuw lid
Altijd weer jammer van het commentaar. Zelf niet z'n ipad maar toch een mening die half wel of niet waar is. Maar voor de mensen die nog een open mening hebben. Het belemmert mij gezicht's veld niet want het komt nog onder mijn dashboard. Dus niet voor mijn voorruit. Op deze foto die ik heb genomen is dat idd niet goed te zien. En kan ook gewoon mijn radio zien.
 

Jedewe

Forumguru
Ik begrijp niet goed waarvoor al die houders voor telefoons enz voor zijn? Wat zit er niet in de auto?? Wat missen jullie dan ?
 

TL@

Forumguru
Nu kan je de navigatie goed zien zonder je leesbril op te zetten :maakmegek:

Als je een dwerg bent, zou ik het niet gebruiken maar voor iemand van normale grote, zit het precies toch niet in de weg om de baan goed te zien.
 
Bovenaan Onderaan