CDK
Forumguru
Ik ben benieuwd of het bij jou wél plug and play is...., bij @dirkkroneman helaas niet...Vandaag mijn 'upgrade' opgehaald het postagentschap. Ze zien er qua vorm en afmetingen exact hetzelfde eruit als de standaard portierverlichting.
Ik ben benieuwd of het bij jou wél plug and play is...., bij @dirkkroneman helaas niet...Vandaag mijn 'upgrade' opgehaald het postagentschap. Ze zien er qua vorm en afmetingen exact hetzelfde eruit als de standaard portierverlichting.

Kan met grote vreugde mededelen..... Bij mij ook niet. Zal de stekkers van de projectoren moeten gaan aanpassen helaas. Net even wat voor wezen halen bij de gamma. Nu maar even onder genot van een bakse koffie met het soldeerboutje aan de gang.Ik ben benieuwd of het bij jou wél plug and play is...., bij @dirkkroneman helaas niet...
Ben er ook wel content mee. Die deur lampjes gaven sowieso al niet echt veel licht dus, heb het idee dat het zo meer licht geeft met die projectie op de grond 
. Ach het is een geinige update
. Nog wel redelijk subtiel.Nooit maar dan ook nooit volledig gelijk geven Blackokkie2 , dat achtervolgt je de rest van je leven.....Een beetje? In het geval van haar vent heeft ze volkomen gelijk.