Voorjaars meeting Škodaforum - zaterdag 24 mei 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

RefleCs

Forumguru
Ik heb een aantal jaar geleden samen met @Hetzer een meeting georganiseerd rondom Zutphen. Die was, na een wat trage start, ook zo snel vol :D

Desperado

Forumguru
Ik wilde de route digitaal maken, maar op de één of andere manier weigert mapsource om er een autoroute van te maken. Andere optie is de route alvast een keer rijden met gps, dan kan ik er wel een digitale route van maken, maar weet alleen niet of je er wat aan hebt in een navigatiesysteem.

EdK

Forumguru
Garmin Mapsource neem ik aan ?
Kun je toch de route aanmaken door waypoints aan te maken en dan als route te saven op de PC vanwaar je hem in de unit kunt uploaden en oproepen wanneer je hem nodig hebt ?
Althans zo ging het met mijn eerste GPS van Garmin tenminste die ik op motor toepaste.
FF uit hoofd de 2910 van Garmin toendertijd 100%waterproof en een gigabak tov van de units heden ten dagen

lugolux78

Donateur
Wat route betreft, je zou toch makkelijk de route kunnen uitstippen met tussenstops. Dus je geeft vertrek aan en dan eindpunt met voorgedefinieerde tussenstops. Alternatief idd op papier via google maps bijvoorbeeld. Kun je tussen punten slepen route dus zelf snel en handig in elkaar zetten. Dan delen via het forum en iedereen is dan op de hoogte van de route. Wil ik best doen heeeeuuuur :)

EdK

Forumguru
Hebben jullie er al eens bij nagedacht dat Kensei of Hetzer jullie TomTom word tijdens die route ??
Maw één van hun rijd voorop en jullie mogen er achteraan hobbelen met de wagen en een derde persoon rijd geheel achteraan met de bezems voor de achterblijvers ?

Sparkie

Forumguru
En voor het geval je de colonne kwijtraakt kan je van tevoren doorgeven waar de foto/tussenstop wordt gehouden.
Dan kunnen we daar weer verzamelen.

MaRco2

Forumguru
In een route (zeker rond Apeldoorn) heb je altijd de nodige kruisingen, verkeerslichten e.d. als het tegen zit, elkaar kwijt raken is snel gebeurd dan.;)

Een chaos heb je zo als er 20 Skoda's ergens stoppen om te gaan praten waar heen te gaan.:D

lugolux78

Donateur
Daarnaast is digitaal op papier handig als je wellicht de route zo mooi vindt dat je lekker nog een keer wilt doen, later...

Tallguy

Forumguru
@MaRco2: aangepast en excuus voor het feit dat ik je was vergeten
@Import Yeti: ook excuus.

Volgens mij staat iedereen nu op de lijst die zich had opgegeven.

Wat betreft de route: Ik ga die dit weekend even rijden met mijn dashcam aan. Die heeft GPS en ik kan die data weer uitlezen en omzetten in een proggie. Hopenlijk komt daar ook een bruikbare routebeschrijving uit. Die zal hoe dan ook gemaakt worden en bij de meeting uitgedeeld worden.

MaRco2

Forumguru
Mijn betere helft komt trouwens exact uit het midden van de afbeelding in de openingspost (Harskamp).:)

Is leuk sturen daar.;)

Kiswum

Forumguru
@Kensei, ik ben benieuwd naar die coördinaten, met een beetje geluk kan ik de route importeren in mijn navigatiesysteem: Sygic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan