Sonny boys of privacy shades

EdK

Forumguru
Ja de prijs !
dan in meeste gevallen de achterruit in twee delen
en het doek van de sonnyboy is van een betere kwaliteit ( dikker )
je moet het eigenlijk naast elkaar zien liggen om verschil te zien in materiaal kwaliteit

Desperado

Forumguru
Voor een O1 van bijna 14 dus een prima optie denk ik :D
279 euro voor echte Sonny Boys vind ik nogal wat.

EdK

Forumguru
Ja zijn inderdaad aan de prijs.
En ach bevallen ze je niet dan zijn ze in de verkoop topics van fora gauw weer doorverkocht met een verlies marge

Desperado

Forumguru
Verliesmarge...:thumbsdown: Ervaring mee met een Garmin navigatie. Kon niet retour en heeft me 65 euro gekost helaas.
Dus voor de zekerheid ook maar even een topic in te koop gevraagd gezet. Wordt dat het niet dan worden het privacy shades.

Rem82sch

Senior Member
Ik heb zelf sonniboys ben er overigens zeer tevreden mee,
veel kijk plezier :D je kan er goed doorheen kijken van binnenuit, vanaf buiten laten ze weinig zonlicht door
En van buiten naar binnen kijken wordt zeer vermoeilijkt, in combinatie met privacy glass.
Maar goed dit ter zijde.
Ik heb bewust voor deze gekozen reden 1 ivm kinderen, die zitten er toch wel eens aan:mad:.
Reden 2 mij zou het vermoedelijk gaan storen dat als ik in de binnen spiegel kijk een verticale streep zie.

Joske

Forumguru
De verticale streep zal dan de shade voor de achterruit zijn neem ik aan.
op mijn Fabia heeft het me werkelijk nooit gestoord.. Daar heb ik een volledige set voor de achterdeuren en achterruit nieuw gekocht voor €130 ofzo dacht ik. Ik zou eens een foto moeten trekken van het zicht naar achteren maar momenteel zitten ze er niet in. (winter)
En dat was ook bij sonniboy.nl hoor met een verticale streep.

Maar het is wel een groot verschil in prijs hoor. Als ik kijk voor mijn O2: 279 euro voor volledige set of 117 euro voor volledige set van privacy shades. (met dan nog gratis verzending nu ook)

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Donateur
momenteel zitten ze er niet in. (winter)
Ik laat ze het jaar rond zitten i.v.m. tegengaan van inkijk.
Zowel in vorige als huidige auto had/heb ik ze met het achterruitgedeelte uit één stuk. Heb wel ooit een keer gereden et een demo waarin het achterste scherm uit twee delen bestond. Ik vond die streep juist uitermate hinderlijk, omdat die in feite dubbelbreed is (2 randen tegen elkaar aan). En ik heb nogal een hekel aan uitzichtblokkades...

Bastiaan1977

Senior Member
Ik heb ook sonni boys (1 scherm voor de achterruit) en deze bevallen geweldig. Voornaamste reden is zonblock en anti inkijk. De pasvorm is overigens ook veel beter dan de privacy shades. Ik had eerst privacy shades besteld en deze vielen tegen qua pasvorm en de achterruit in 2 delen. Vervolgens de sonniboys besteld en weer helemaal tevreden.

EdK

Forumguru

Als jij achter 2 delig hebt gehad dan is het zeker geen orgineel sonnyboy scherm geweest.
Die maken voor de achterruit een heel scherm.

En TS die 279 is veel geld dat voorop gesteld maar als je de orginele skoda schermen koopt ( ook sonnyboy) ben je in algemeen nog duurder uit.

Joske

Forumguru
Als jij achter 2 delig hebt gehad dan is het zeker geen orgineel sonnyboy scherm geweest.
Die maken voor de achterruit een heel scherm.

En TS die 279 is veel geld dat voorop gesteld maar als je de orginele skoda schermen koopt ( ook sonnyboy) ben je in algemeen nog duurder uit.
Heb factuur nagekeken, is wel degelijk Sonniboy hoor..

Joske

Forumguru
Ik weet al hoe het zit, ik heb ze wel degelijk besteld op sonniboy.nl MAAR ik had destijds de keuze uit merk van Sonniboy of Privacyshades. Ze verdelen dit namelijk beiden. Zie hier een copy paste van mijn info-aanvraag van toen:

Joske vraagt meer informatie over Skoda Fabia Estate ('01 - '06) (Artikel nummer: SKO-FABI-E-A)

Autozonwering op maat voor de Skoda Fabia Estate ('01- '06) van het merk PrivacyShades. 6 schermen.

Dus dat verklaart het allemaal :jaja:

Bovenaan Onderaan