Iemand ervaring met Poolse online-bandenleverancier Oponeo?

Bandenleverancier Oponeo is een goede en betrouwbare leverancier...?

• Totaal aantal stemmers
    13

CDK

Forumguru
Ik had er de Dunlop sport RT onder lag er onder toen ik de auto aanschafte heb er 10.000 mee gereden en beviel niet zo. Voorheen altijd Michelin sport 3 gereden onder de seat exeo goede band slijt snel.

Ben sterk aan het overwegen de Dunlops niet terug te laten monteren en Michelin aan te schaffen zijn je ervaringen met Dunlop toevallig bekend?
Ik heb dit jaar voor het eerst Dunlops gemonteerd als winterbanden, omdat ze goed uit de test kwamen en Michelins niet leverbaar in de door mij gewenste maat :( Hoe zal ik het netjes zeggen..... Heb heel veel spijt!! Banden zijn niet rond, dat klinkt heel gek, maar op de balanceermachine is het goed te zien, tijdens het rijden voel ik het ook helaas, velgen zijn wel goed, daar hoeft bijna geen lood op, de banden bederven de pret helaas!
Voor mij was het 1 x nooit weer!

CDK

Forumguru
Hallo Corné,
Ik woon sinds 2005 voor 2/3 van mijn tijd in Polen en heb veel ervaring met Oponeo en andere bandenleveranciers. Ik heb 4 auto's dus ben regelmatig aan het shoppen. Dat doe je het beste via vergelijkingsites als Ceneo.pl en Skapiec.pl Daar kan je de voordeligste leveranciers vinden. Zoek routine Motoryzacja Opony Osobowe.
Mocht je nog meer willen weten. Slaechts vragen is genoeg
Succes
Hans
Hallo Hans,
dankjewel voor je info! Jij hebt dus goede ervaringen met deze firma, dat is prettig om te horen, thanx!!

greetz Corné

Octaviaapeldoorn

Actief lid
Ik heb dit jaar voor het eerst Dunlops gemonteerd als winterbanden, omdat ze goed uit de test kwamen en Michelins niet leverbaar in de door mij gewenste maat :( Hoe zal ik het netjes zeggen..... Heb heel veel spijt!! Banden zijn niet rond, dat klinkt heel gek, maar op de balanceermachine is het goed te zien, tijdens het rijden voel ik het ook helaas, velgen zijn wel goed, daar hoeft bijna geen lood op, de banden bederven de pret helaas!
Voor mij was het 1 x nooit weer!
Bij mijn vorige nieuwe octavia zijn de dunlops er na een maand afgehaald zelfde probleem niet rond

• Leuk
Waarderingen: CDK

s-line

Forumguru
Als ik invoer tax , de montage en montage , uitbalanceren en milieu kosten oude banden erbij reken dan
Ben ik met de vredesteins niet echt goedkoper uit.
Hou het wel bij me lokale bandenman, als ik bij hem koop en ik heb eens een lekke band dan schiet ie de prop er gratis in omdat ik bij hem heb gekocht.
En denk niet dat hij dat doet als ik met eigen banden kom en hem alleen nog nodig heb vanwege dat hij de apparatuur heeft.
Whaa?? Een prop??:fool::fool::banghead:

s-line

Forumguru
Ik bestel liever bij autobandenmarkt,prima ervaring mee en voor mij 9 euro per band (continental 5p) duurder,als bij oponeo!
Omleggen doe ik zelf! Er zijn er weer 2 onderweg!:cry:

Bovenaan Onderaan