Toch maar even stil staan bij nummer 9# euhhh nummer 10#

Hetzer

Forumguru
heeft je keuze ook te maken met je ralley verliefdheid? daar rijden ze tenslotte ook niet met combi's ;)

Een beetje wel idd :)

Ik volg de prestaties van Skoda Motorsport ( ERC ) en VW Motorsport ( WRC) op de voet. Ga zelf ook naar menig Internationale rally. Grappig is, dat ik toen ik, dit weekend de Fabia MC heb opgehaald, tevens de WRC Rally van Monte Carlo is verreden, met VW als winnaar !!!!!!

1zohr1e.jpg

Laatst bewerkt:

piair1982

Forumguru
@Hetzer de lak waar je in je startpositie aan refereert.
Deep Black is inderdaad een andere lak dan Black Magic. Dit heeft mede te maken met de menging van de metaaldeeltjes.

piair1982

Forumguru
Ooit op de IVA met de paplepel in gegoten gekregen en parkeer altijd in automatisme met de kont eerst in een parkeervak. Is ook makkelijker wegrijden. Veel overzichtelijker.

Canon-Eye

Forumguru
Na zoveel jaar nauwe betrokkenheid bij de petrochemie weet ik ook niet beter dan: altijd zó parkeren dat je voorwaarts kunt wegrijden.

Jammer alleen dat je nog wel eens schuine parkeervakken ziet waar je eigenlijk alleen vooruit in kunt rijden - maar ook daar draai ik 'm altijd tóch om.
Lekker puh... moeten ze die maar goed aanleggen! ;)

Blackokkie2

Forumguru
Tja, je ziet ook weleens bordjes bij parkeervakken staan waarop staat niet achteruit inparkeren. De bedachte reden snap ik wel, vaak sluiten er tuinen of iets dergelijks op de vakken aan en wil men zo voorkomen dat de uitlaatgassen de tuinen ingaan. Ik negeer die bordjes. Me is a rebel:yeah::yeah:

Hetzer

Forumguru
169rknt.jpg

Hobby technisch druk met de Seicento Abarth en de 600.
Zakelijk rij ik weer in een nieuwe caddy

Moeders de vrouw is nog steeds verliefd op de Monte-carlo, staat 55k op de teller.
Vandaag heb ik alvast voor onze trouwdag, haar een nieuw gespoten bumper en origineel uitlaat sierstuk kadoo gegeven :-)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan