Toch maar even stil staan bij nummer 9# euhhh nummer 10#

Cordoba

Forumguru
Gelukkig zit er bij mijn auto kleurstof in de lak, anders zou het wel heel transparant worden....:pieker:
 

Hetzer

Forumguru
Ik was wel in spanning wat voor banden eronder zaten, de afgelopen Fabia''s af fabriek op Bridgestone, heb bij de huidige erg last bij het cuppen van de achterbanden, staan de Turanza''s om bekend.
Op de F-3 zitten gelukkig conti sportcontacts !!!!


Is overigens random, Skoda werkt vanaf de fabriek met meerdere a-merk fabrikanten.
Dunlop, Bridgestone, Pirelli en Continental.
Om niet afhankelijk te zijn van 1 fabrikant.
Wat in het magazijn ligt op dat moment dat gaat op de auto.
Heb nu dus weer eens geluk :')
 

Hetzer

Forumguru
De eerste paar kilometers behalve goed
De F3 is echt een stuk volwassener dan de F2
Ik moet zeggen dat ik dat niet verwacht hadden, dat het verschil zo merkbaar was.

Vrouw en ik , hebben ook besloten dat de Eibach veren die in de schuur liggen definitief niet onder de MC komen.
Het is voor ons goed zo :-)

330a5v9.jpg
 

EdK

Forumguru
Mooi karretje, is dan wel me kleur niet maar dat mag de pret niet drukken.
Dat je vele keren met je vrouw mg meerijden want dat mag dan wel een voorrecht zijn voor je..

Nu alleen die ene foto nog ff 90 graden draaien ....

En dat je veel thee mag vervoeren in de wagen, maar niet de natte zakjes laten slingeren hoor , das slecht voor de bekleding
 

Dennis78

Forumguru
Veel plezier met moeder haar nieuwe "ride". Veel veilige km-ers en als ik jullie spot hang ik op de toetert :D

(Btw: de mijne staat wel op Bridgestones)
 

Cordoba

Forumguru
Fraai karretje geworden @Hetzer De stoelbekleding is die speciaal voor de MC-versie, of heeft de vrouw die zo uitgezocht?

Dat ie op Conti staat verbaast me niet maar wel dat het een SC2 is (ik dacht dat de Sport Contact 2 al een jaar of 2 uit productie was, en alleen de jongere SC's nog geleverd werden).

Edit: ik zie dat het geen SC2's zijn, maar PremiumContact2.
 
Bovenaan Onderaan