Toch maar even stil staan bij nummer 9# euhhh nummer 10#

Hetzer

Forumguru
Had al in andere topic aangegeven, ik had ook al wat felicataties mogen ontvangen, omdat, er weer een andere nieuwe Skoda op de oprit staat.
Het is na de

Fabia 1 Comfort 1.4 MPI
Fabia 1 FL Combi Elegance 1.9 SDI
Roomster Style 1.2 HTP
Fabia 2 Combi Ambiente 1.2 HTP
Fabia 2 FL Combi Greenline 1.2 TDI
Fabia 2 FL Ambition 1.2 TSI
Citigo Elegance 1.0 MPI ( 75 PK )
Citigo Arctic 1.0 MPI ( 60 PK )

Tijd dus voor nummer 9#, een lekker uitgeruste en sportieve 1.2 TSI Fabia Monte Carlo, in black edition
Gelimiteerde uitvoering van 50 stuks ( Combi en HB) welke naar NL zijn gekomen. Ik ben zelf beetje een rally gek, dus dit is voor mij persoonlijk een erg leuke uitvoering. Gezien ons budget, deze Fabia dus verkozen boven de Rapid en Rapid SB in Comfort en Ambition uitvoering. Heb ik altijd met plezier in de 5J types gereden, dus het voelt weer als vanouds. Ook voelen de materialen toch weer wat beter aan in de FABIA MC, in vergelijk met de goedkopere Rapids, (duurdere heb ik niet in proef gereden) en de vorige Citigo's.
Ondanks dat de FABIA niet veel groter is, merk je als je toch wel weer dat het een "klasse" groter is, net iets breder, langere motorkap etc. De 1.2 TSI, is toch wel weer een verbetering tov de 1.0 van de Citigo, je hebt eindelijk weer koppel -;), dit heb ik gemist !!!!
De auto, staat nu helaas op de 15" stalen wintervelgen, omdat moeders de vrouw denkt dat het nog gaat sneeuwen, maar over een paar weken komen de 16" Monte Carlo velgen er weer op !!

p.s zijn alle zwart metallic lakken van Skoda hetzelfde ??
Dit is mijn tweede zwarte, en deze lijkt anders en dieper van kleur (black magic met) dan het metallic zwart op de Citigo ( deep black met.)

2h879sw.jpg

16as4g9.jpg

2saicg8.jpg

27yu2av.jpg

14d0h3t.jpg

j0jvvl.jpg

21bunpc.jpg

29qod1z.jpg

2j2jfi8.jpg

296mc6q.jpg

zl3gk2.jpg

118hibn.jpg

5br86f.jpg
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
ik vind het een bijzonder knappe bolide! :thumbsup: proficiat :bloemen:

kan zo direct de opvolger van de Faab hier worden :D
 

EdK

Forumguru
Wanneer kunnen we de onderdelen verkoop weer verwachten.?

En uiteraard gefeliciteerd, en je weet dat de nieuwe Yeti per 28-01 in de showroom staat !
 

Cordoba

Forumguru
Gefeliciteerd Hetzer, al speel je wel een beetje vals in de telling, de 60 pk Citigo is tenslotte van de vrouw. Ik had er inderdaad al wat toespelingen op gezien,maar tot mijn verbazing nog geen foto's ofzo.

Wat de kleur zwart betreft: het beste gewoon even de kleurcode checken, en wat ook veel verschil in kleurbeleving kan opleveren is het oppervlak van de lak (sinaasappelhuid in welke mate, of helemaal niet) en de blanke lak die in ruwheid (sinaasappelhuid) en dikte kan varieren, waardoor je een ander kleureffect krijgt.
(verschil kan dus met dezelfde lak veroorzaakt worden door andere spuitrobots of iets ander proces, zoals bijvoorbeeld andere droogomstandigheden).
 

ertromp

Forumguru
Gefeliciteerd @Hetzer !

Super mooie auto!

Waarvoor is dat zwarte vlak op het dashboard?

14d0h3t.jpg


En wat wordt nummer 10? :D

Dat is wel een Poll waardig: wat wordt nummer 10 en gaat het nog plaatsvinden in 2014??!!! :D
 

Noord26

Forumguru
Het maakt van de Fabia Combi toch wel een zeer andere auto om te zien met al die zwarte accenten.
 
hoi Michel, jeetje wat een mooie wagen. goede velg keus ook , zeker met dat zilvere randje aan de buitenkant;).
geniet ervan, tot de voorjaarsmeting dan ey.
 
Bovenaan Onderaan