Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joske

Forumguru
gevonden op hun site: Voor clubs die bank willen afhuren per uur: 165,- euro

Had eigenlijk nog nooit van Celtemp gehoord? €125 voor een powerbox? :pieker:
 

CDK

Forumguru
Ik kon het bedrijf niet, ff gegoogled...., zit wel lekker dicht bij! Misschien dat ik er nog eens een run ga doen om te vergelijken ;)
 

VEEJAY

Forumguru
Ze verkopen geen software van JD (meer), de achtergrond van deze beslissing ken ik niet.

Geen persoonlijke ervaring met ze maar ze zijn wel actief op het TDICLUB forum en komen mij wel als deskundig over, een beetje als Vagtechniek zeg maar (die hebben vorig jaar ook een rollenbank aan de dienstenportfolio toegevoegd).

Het momentum is daar, gezien ze natuurlijk publiciteit willen voor hun bank en ook zijn ze een van de weinige in het westen, dus wat positieve berichten op het Skodaforum is natuurlijk mooi voor een vliegende start en een goede deal voor ons jullie...
 

Noord26

Forumguru
400Nm kun je wel halen uit de 1.6 Tdi hoor. Maar kom niet na een weekje terug dat je krukaslagers of zuigers naar de gvd zijn..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Nogmaals ik ken het bedrijf niet, neem daar ook liever geen risico's mee, maar als het kundige mensen blijken te zijn met goede service.... en mocht er overweldigende interesse zijn vanuit onze leden...., wil ik best tzt een balletje opgooien, alleen heb ik zelf niet zoveel tijd om iets te organiseren..., maar dan zou in geval van nood iemand kunnen assisteren of het van me overnemen.
 

Joske

Forumguru
in sé zou een rollenbankmeeting steeds moeten kunnen, qua ervaringen met chiptuning e.d. moeten we misschien eens polsen op het TDIforum?
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Je bent me te snel af @Joske want ik heb de mensen vanmorgen al gemaild of ze open staan voor een rollenbank meet tegen scherpe prijzen... ;)
 

Joske

Forumguru
Wellicht kan @Race Eend duidelijkheid scheppen: is Celtemp een leverancier van juliie chiptuning? Dat lees je nl in diverse forums terug
om een antwoord op jouw vraag te krijgen: NEEN

ze hebben dit in het verleden gedaan (helemaal nog niet lang geleden) maar dit is momenteel gestopt. Ik heb gezien dat het nu via DVX gaat blijkbaar.
 

muurman

Senior Member
Met rollen alleen kan er op zich niks misgaan, tenzij je Sitechris heet... :D
Mis met de auto niet. Een juiste meting..... oa de koeling is van belang.
aangezien de koeling van celtmp niet optimaal is is de bank niet te vergelijken met bank als van jd en vagtechniek.

mbt powerbox van 125,- is wegegooid geld. Doet alleen wat met bv raildruk. Dat voel je even totdat de ecu erop bijregelt mijn werkgever kocht destijds zo'n ding voor een bmw 330D. Was wel lachen bij jd op de bank. ( voor mij dan niet voor hem :) )
Die dingen verkoop je als geld verdienen de prio heeft.

De powerboxen van jd zijn wel ok. Die doen ook oa turbodruk en houden rekening met toerental .
zitten ook geloof 5 stekkers aan. En zijn volledig programmeerbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan