bonyuri
Actief lid
Juist, ik had het wel verwacht, maar idd niet nu al.Eens! Maar van de andere kant.., dit was toch te verwachten? Alleen niet zo snel al!
Ik verwacht wel pas levering rond april, dus ik ben blij dat ik binnenkort al kan rijden

Juist, ik had het wel verwacht, maar idd niet nu al.Eens! Maar van de andere kant.., dit was toch te verwachten? Alleen niet zo snel al!

Gestuurd via Twitter: IDD heel vreemd @Skoda_NL ineens wel een O3 14% GL Combi uit de hoge hoed. Zeker nu voldoende HB verkocht. Gevalletje BW6:193g?!
Wie persé een combi had gewild, had toch voor een ander merk kunnen kiezen?Eerst keihard verkondigen dat de 14% combi er absoluut niet komt, dan heb je als klant de keuze van rond de 30k gemaakt en dan achteraf komt hij er toch.

Net voor de 3e keer in 4 maanden tijd mijn nieuwe lease auto besteld.
Eerst 2013 GL HB geannuleerd vanwege 0kg trekgewicht
Toen 2014 GL HB geannuleerd omdat COMBI beschikbaar kwam in 14% segment
Nu 2014 Combi
Ik negeer de extra bijtelling en geniet van de VREUGDE van de auto die ik vanaf het begin al had willen hebben.
Welke extra bijtelling?
2013 GL HB = 25490
2014 GL HB = 26250
2014 GL Combi = 27150
1660 extra * 14% * 52% = €120 per jaar

Net voor de 3e keer in 4 maanden tijd mijn nieuwe lease auto besteld.
Eerst 2013 GL HB geannuleerd vanwege 0kg trekgewicht
Toen 2014 GL HB geannuleerd omdat COMBI beschikbaar kwam in 14% segment
Nu 2014 Combi
Ik negeer de extra bijtelling en geniet van de VREUGDE van de auto die ik vanaf het begin al had willen hebben.
Idem hier, maar ik kreeg tevens te horen dat de combi 14% waarschijnlijk al eind februari geproduceerd zal worden, dat was dan wel weer een meevaller.