Het grote Dashcam topic

Tallguy

Forumguru
Als het goed is doen dashcams dat al Sparkie: de oudste wordt overschreven tenzij je die heb gelocked (als die optie erop zit). Die Mini0801 die ik heb besteld heeft die mogelijkheid.
Er waren ook wat vragen over stroomvoorziening: als ik het goed heb begrepen heeft die dashcam die ik heb besteld een aardig lang stroomsnoertje. Ik ga het vanzelf merken :)
 

svdm

Senior Member
Zoals ik het in het filmpje zag, was het inderdaad een behoorlijk lange draad. In dat geval kun je e.e.a. vrij netjes wegwerken. Ik zag overigens in het filmpje ook een klein plakbandje op zijn voorruit zitten, om het draadje op z'n plek te houden. Ben niet zo van blakband...
 

lovely305

Forumguru
Mijn broertje is getrouwd met een Poolse schone. (arme hij)Daar moeten ze bijna die camera's hebben omdat daar om de haverklap mensen voor hun auto springen om zichzelf van het leven te beroven.Daar is die camera echt goed voor om je onschuld te bewijzen als je iemand hebt doodgereden. Bizar eigenlijk!
 

Kippie-style

Forumguru
Vandaag de nieuwe binnen gekregen ben benieuwd ;)
1395445_10151908398667645_285180639_n.jpg


1375642_10151908398812645_1914693408_n.jpg


1381297_10151908398562645_1670382538_n.jpg


1381800_10151908398382645_1115357620_n.jpg
 

Kippie-style

Forumguru
Deze was een lachertje gewonnen in de veiling voor 10$ verzenden was al duurder 18.99$ en de douane in nl kon de waarde niet bepalen,dus de bon op gestuurd en kwam niks meer overheen gelukkig :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je die nieuwe al getest? Ben wel benieuwd. Heb nog een 50eur Bol.com bon ontvangen van de week, leuke besteding (beetje althans) voor een dashcam.
 

Chatslet

Forumguru
Op ebay heb je voor onder de 30 euro (inclusief verzending) ook al wat knaps met full hd en hdmi aansluiting. Blijkbaar kosten die dingen gewoon niets.
 

Joske

Forumguru
Fan van Emile Sandé ;) :D

leuk filmpje, gebruik jij trouwens Rain-X voor de ramen? Want hetgeen ik zie op je voorruit staat me wel aan en heb vandaag in de winkel nog een flesje vastgehad maar niet meegebracht.
 

Kippie-style

Forumguru
Leuk speelgoed, ook die bolides rechts van je.

Ja was een groep van ong 20 ferraris van nieuw tot oldskool.

Fan van Emile Sandé ;) :D

leuk filmpje, gebruik jij trouwens Rain-X voor de ramen? Want hetgeen ik zie op je voorruit staat me wel aan en heb vandaag in de winkel nog een flesje vastgehad maar niet meegebracht.

Klopt is rain-X moet alleen weer ff nieuwe laag op heb nieuwe van carclean liggen van car pro zou nog beter moeten zijn.
 
Bovenaan Onderaan