Nabespreking Meeting & Tuning @ TVS Engineering te Varsseveld

Status
Niet open voor verdere reacties.

rcFred

Senior Member
@MaRco2 ik heb ook een geprint a4tje meegekregen, na de run bleef ik nog even hangen en toen ik rond 17.00 ging kijken bij de balie lag m'n uitdraai klaar. Omdat ze nogal wat te verwerken hadden, konden ze het niet meteen uitdraaien als iemand gelijk weg zou gaan.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Veejay haalde me de woorden uit de mond. Om het echt te weten hoeveel extra pk's meer je hebt, moet je meerdere banken gebruiken. Sommige extra waardes die hier worden weergegeven, lijken me wel aan de erg hoge kant.

VEEJAY

Forumguru
Toch wel een compliment dat ik in staat ben de woorden uit ome Ros zijn mond te halen :)

Zonder vervelend te doen, als ik ergens rol waar mijn auto niet getuned is krijg ik altijd minder dan wanneer ik bij de tuner rol. Mijn vorige O2 heeft me totaal 300 euro aan rollengeld gekost en ik wist 300 euro armer nog niet hoeveel PK hij exact had.

De enige troost die ik had was dat het vlot aanvoelde en de zaak heel bleef.

Vagtechniek.nl heeft overigens een BTW actie op hun rollenbank nu, maar ik mag geen reclame maken dus fluister het even. Zeg niet tegen ze waar je auto getuned, is anders krijg je misschien commentaar waar je misschien niet op wacht. Er is altijd een correctiefactor die de bediener van de rollerbank kan opgeven (hier kan je dus plussen of minnen). Ook de versnelling waarin men weet verschilt, de ene doet het in de 4 en de andere in de 3, welke is beter?

Laatst bewerkt:

VEEJAY

Forumguru
Heb je ze gebeld om dit te vragen? Moet je eens opletten wat er allemaal kan qua prijs als ze opeens platgebeld worden voor een enkel een run ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK

LT83

Forumguru
Heeft met veiligheid niks te maken Corne. Dat is een stukje wagenbeheersing en gezond verstand. De meeste auto's die ik een lantaarnpaal heb zien "knuffelen" waren Impreza's GTT/WRX/STI. Ben het wel met je eens dat je 250+pk's op de voorwielen niet in iedere situatie volledig kunt benutten, daar heb je zeker voordeel met 4x4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan