Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaRco2

Forumguru
Octavia 3 bezitters die willen chippen, onderstaand mailbericht van TVS even goed lezen aub!!

Hoi Corné,

Ik was even de lijst van tuning aan het doorlopen, vooral de Octavia 3's
ik ben bang dat de 1.4TSI's nog niet getuned kunnen worden. Als ze mij een foto kunnen sturen van de motor en een chassisnummer dan kan ik het even uitzoeken voor zaterdag.
We kunnen beter maar zo goed mogelijk voorbereid zijn voor zaterdag! (ze krijgen sowieso de bon mee voor de korting als het niet mogelijk blijkt te zijn)
de 1.6TDI is 50% kans of hij wel of niet gaat in de O3.
De 2.0TDI is wel mogelijk.

Gr Max
TVS Engineering

Bon is prima, wil zoiets liever minder haastig (en finetunen op de bank i.v.m. vaak toch afwijkingen en K&N) op een ander moment doen, buiten het feit dat ik niet zo vroeg ben.:)

MaRco2

Forumguru
Hallo allemaal,

ik wil jullie vragen om na te denken over volgende week zaterdag.....

als er wijzigingen zijn, willen jullie mij die dan a.s.a.p. doorgeven a.u.b.?

neem je iemand mee en je hebt dat nog niet doorgegeven? laat het even weten!

leden die o.v.b. op de lijst staan weten die al of ze wel of niet komen? laat het even weten!

dit alles uiteraard om e.e.a. zo soepel mogelijk te laten verlopen aanstaande zaterdag én uiteraard ook dat ik niet op het allerlaatste moment nog alles moet omgooien en de lijstjes weer moet aanpassen.

alvast bedankt voor de moeite!
greetz Corné

Ik wil gewoon komen, maar ben wel pas ergens halverwege de middag er.

Er kan onderweg (op en neer naar Z-Limburg en naar de Achterhoek ben ik al 500 km onderweg die dag, dus incl. klantenbezoekjes kost dat best tijd) natuurlijk altijd wat tegen zitten, vandaar het OVB.

MaRco2

Forumguru
Ik ben net gebeld door Skoda Rijnwoud uit Rotterdam, ze hebben iets geregeld en ik kan het vrijdag ophalen :) alleen het idee al dat ze iets willen doen is al helemaal top!

Ha, ik ben benieuwd. Waarschijnlijk ben ik er donderdag eventjes (maar voor je meenemen is niet handig gezien mijn late aankomstplanning zaterdag) om de nieuwe portierchroomstrip erop te laten zetten.

Vanenkelen

Forumguru
Ik ben net gebeld door Skoda Rijnwoud uit Rotterdam, ze hebben iets geregeld en ik kan het vrijdag ophalen :) alleen het idee al dat ze iets willen doen is al helemaal top!
Ik woon hemelsbreed 500 meter van Rijnwoud. Als het voor jou handiger is wil ik het ook wel bij ze ophalen. Ik ben er zaterdag om 10u uiterlijk....

CDK

Forumguru
Ha, ik ben benieuwd. Waarschijnlijk ben ik er donderdag eventjes (maar voor je meenemen is niet handig gezien mijn late aankomstplanning zaterdag) om de nieuwe portierchroomstrip erop te laten zetten.
Komt ook vrijdag pas binnen, maar toch bedankt! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan