Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

RayDelft

Forumguru
Inmiddels komt het dichtbij. Het staat in mn agenda en nog steeds ziet het er naar uit dat ik er bij kan zijn.
Mijn vraag. Hoe laat begint het ook alweer en hoe lang duurt de tuning per auto? Ik sta nu mer tien ofzo en vraag me zelfs af of ik aan de beurt kom die dag. En dan de betaling, kan dat per pin of moet dat contant? Misschien staat het al ergens maar dit topic is inmiddels zo groot dat er geen beginnen aan is het helemaal door te lezen.
Thanx

CDK

Forumguru
Inmiddels komt het dichtbij. Het staat in mn agenda en nog steeds ziet het er naar uit dat ik er bij kan zijn.
Mijn vraag. Hoe laat begint het ook alweer en hoe lang duurt de tuning per auto? Ik sta nu mer tien ofzo en vraag me zelfs af of ik aan de beurt kom die dag. En dan de betaling, kan dat per pin of moet dat contant? Misschien staat het al ergens maar dit topic is inmiddels zo groot dat er geen beginnen aan is het helemaal door te lezen.
Thanx
goedemorgen Raymond,
aanvang is 10.00h, we starten met de dsg lezing, je kan met je pinpas betalen, hoelang het per auto duurt is vooraf niet te zeggen, wel kan ik je vertellen dat de kans dat je aan de beurt komt groter is als de kans dat je niet aan de beurt komt, vooral omdat de O3 van Dennis waarschijnlijk niet gaat lukken, waardoor jij weer meer kans maakt.
Mag ik het ovb weghalen bij jou???

Jee13

Forumguru
Ik ga zaterdag helaas niet aanwezig zijn
Gezien mijn drukke weekend laat ik deze meeting even schieten

Ik kom graag volgende meeting om members te ontmoeten en hun autos te bekijken

Mochten er mensen uit de buurt graag aanpassingen met VCDS hebben, laat me dit even weten, dit kan ik ook thuis

CDK

Forumguru
Helaas Jeroen, maar uiteraard no hard feelings ;) soms moet je prioriteiten stellen. ik zal in de loop van de dag de lijst weer aanpassen.

Kiswum

Forumguru
Dilemma: ik mag een reclame auto (Octavia of Rapid) meenemen van de dealer. Ik wil eigenlijk ook graag mijn eigen auto showen op de meeting.
Ik kan maar in 1 auto rijden en de meeting is ruim 100km verderop, wat zouden jullie doen?
Eigen auto
Of
Dealer auto

• Leuk
Waarderingen: CDK

Neptukker

Forumguru
Als je overweegt binnen nu en een paar jaar één van die auto's te kopen dan is dit de kans voor een goede kennismaking. Mocht je dit niet verwachten kom dan lekker met je eigen trots.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan