Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Helaas Jeroen, maar uiteraard no hard feelings ;) soms moet je prioriteiten stellen. ik zal in de loop van de dag de lijst weer aanpassen.

Kiswum

Forumguru
Dilemma: ik mag een reclame auto (Octavia of Rapid) meenemen van de dealer. Ik wil eigenlijk ook graag mijn eigen auto showen op de meeting.
Ik kan maar in 1 auto rijden en de meeting is ruim 100km verderop, wat zouden jullie doen?
Eigen auto
Of
Dealer auto

• Leuk
Waarderingen: CDK

Neptukker

Forumguru
Als je overweegt binnen nu en een paar jaar één van die auto's te kopen dan is dit de kans voor een goede kennismaking. Mocht je dit niet verwachten kom dan lekker met je eigen trots.

Kiswum

Forumguru
Ik ben zelf niet van plan om binnenkort en andere auto aan te schaffen, ik heb deze net een aantal maanden :)
Het is een diesel en daardoor zuiniger dan mijn eigen auto. Ik kan nog navragen of brandstof wordt vergoed, in ruil voor de reclame die ook voor hen maak.
Het is natuurlijk ook leuk om met een nieuwe auto rond te rijden en de nieuwe opties te ervaren.
Ik ben in overleg met mijn vriendin of ze ook gaat rijden, maar dan bestaat de kans dat de kleine van ons mee gaat en we daardoor eerder naar huis zouden vertrekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan