Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Canon-Eye

Forumguru
Daarnaast: als je er geen geld voor vraagt/krijgt, ben je dan aan het werk of oefen je dan een hobby uit?
De DJ loopt al helemaal geen risico's in dit verband. Zijn activiteiten vinden echter plaats binnen de grenzen van een bedrijf dat te allen tijde gebonden is aan zijn milieuvergunning (tegenwoordig trouwens getransformeerd in een omgevingsvergunning als ik het goed heb bijgehouden).

lovely305

Forumguru
De DJ loopt al helemaal geen risico's in dit verband. Zijn activiteiten vinden echter plaats binnen de grenzen van een bedrijf dat te allen tijde gebonden is aan zijn milieuvergunning (tegenwoordig trouwens getransformeerd in een omgevingsvergunning als ik het goed heb bijgehouden).
Gelukkig maar! Zitten we niet op te wachten

Kiswum

Forumguru
Volgens mij bouwen de thuis blijvende zoons gewoon zelf een feestje. Ik zou dus even naar huis bellen zodat ze op tijd kunnen stoppen, anders wordt het alsnog een after party in Almere ;)

CDK

Forumguru
Ik mag hopen dat jij jezelf niet ziet als een oudje?
Vergeleken met jou ben ik oma ;)

Het is trouwens nog maar de vraag of dat door gaat.
Vraag me namelijk af of je daar als bedrijf een vergunning voor moet hebben.
komt goed, als ze zelf ok zijn, ligt vrij afgelegen ;)

CDK

Forumguru
Hallo allemaal,

ik wil jullie vragen om na te denken over volgende week zaterdag.....

als er wijzigingen zijn, willen jullie mij die dan a.s.a.p. doorgeven a.u.b.?

neem je iemand mee en je hebt dat nog niet doorgegeven? laat het even weten!

leden die o.v.b. op de lijst staan weten die al of ze wel of niet komen? laat het even weten!

dit alles uiteraard om e.e.a. zo soepel mogelijk te laten verlopen aanstaande zaterdag én uiteraard ook dat ik niet op het allerlaatste moment nog alles moet omgooien en de lijstjes weer moet aanpassen.

alvast bedankt voor de moeite!
greetz Corné

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan