Meeting & Tuning @ 28/09/2013, Place2B @ TVS Engineering / DSG Dokter @ Varsseveld NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

CDK

Forumguru
Hallo allemaal,

ik wil jullie vragen om na te denken over volgende week zaterdag.....

als er wijzigingen zijn, willen jullie mij die dan a.s.a.p. doorgeven a.u.b.?

neem je iemand mee en je hebt dat nog niet doorgegeven? laat het even weten!

leden die o.v.b. op de lijst staan weten die al of ze wel of niet komen? laat het even weten!

dit alles uiteraard om e.e.a. zo soepel mogelijk te laten verlopen aanstaande zaterdag én uiteraard ook dat ik niet op het allerlaatste moment nog alles moet omgooien en de lijstjes weer moet aanpassen.

alvast bedankt voor de moeite!
greetz Corné

lovely305

Forumguru
Ik mag hopen dat jij jezelf niet ziet als een oudje?
Vergeleken met jou ben ik oma ;)

Het is trouwens nog maar de vraag of dat door gaat.
Vraag me namelijk af of je daar als bedrijf een vergunning voor moet hebben.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Het is trouwens nog maar de vraag of dat door gaat.
Vraag me namelijk af of je daar als bedrijf een vergunning voor moet hebben.
Het is in principe geen openbaar evenement, maar een niet-commerciële besloten bijeenkomst voor een beperkte groep genodigden. Gelijk te stellen aan een verjaarspartijtje, zeg maar. Het bedrijf organiseert het party-gedeelte ook niet, dat doen de bezoekers zelf in afwachting van de werkzaamheden aan hun auto.
Dus zolang de muziek (of ander lawaai) niet zo hard klinkt dat de in de milieuvergunning omschreven norm wordt overschreden zijn er m.i. weinig problemen te duchten. Mocht er over geluid niets in de milieuvergunning zijn bepaald (zal echter normaal gesproken wel zo zijn), dan is het wel handig om ervoor te zorgen dat "aan de rand van de inrichting" niet zoveel herrie is waar te nemen dat daar door buren of passanten overlast van kan worden ondervonden. Dan kunnen ze het bedrijf weinig of niets verwijten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan