Sciroccofrank
Senior Member
Mijn Rocco is ook gedaan nadat ie op maat was getuned, die loopt er ook nog wat lekkerder opAlleen de mijne is op maat getuned op de bank, had ik dan beter vooraf laten doen misschien
Mijn Rocco is ook gedaan nadat ie op maat was getuned, die loopt er ook nog wat lekkerder opAlleen de mijne is op maat getuned op de bank, had ik dan beter vooraf laten doen misschien
Dat kun je aan Hans wel overlaten Dirk, zoals luuk al zegt: Hans is echt een vakman, na het uitboren is het uitlaatstuk goed doorgeblazen met persluchtHmm wel oppassen dat alles er goed uit komt natuurlijk.. Anders krijg je rammeltjes in je uitlaat (AAAAAAAHH!!). Maarre, ik moet ook nog ff een afspraak maken binnenkort![]()
Bijna goed corne, de kat met lambda sonde blijft zitten(zit midden onder je voiture) de kat in de downpipe(lees:voorkat) wordt leeg geklopt, dit geeft geen storingen en is APK proof, wil je het helemaal goed doen dan kun je de kat met lambda vervangen door een sportkat, dit geeft dan nog weer wat extra pk's , wat je dan vaak ziet is dat men het complete uitlaatsysteem vervangt door een sportsysteem, dan zit je icm met tjippen op een stage lldit is dus ipv een sportkat als ik het goed begrijp? en komt dus eigenlijk op het zelfde neer als volledig verwijderen en vervangen voor een simpele pijp?
geeft dit geen storing(en)??
hoe zit het met de apk?
Altijd leuk zo'n actiefoto Frank.