just like meik heb het er vorige week bij Antera in laten zetten, bij mij was alles van plastic....
![]()
Vandaag de voetsteun upgrade uitgevoerd, snap niet dat skoda die niet standaard er in zet, wel aluminium pedalen en dan een plastic voetsteun
Montage is vrij simpel, alleen de hendel van de motorkap ontsluiting er af halen is wat gepriegel maar daarna is het zo gebeurdIs montage van zo'n voetsteun moeilijk? Wat moet je doen om hem te monteren? Ik heb er op Superskoda.com even naar gekeken, maar er stonden geen tips bij.
Raar voor de RS voetsteun bij de S2 staat anders wel een hele de-en-montage handleiding op superskoda, misschien kan je die gebruiken ter indicatie? is niet veel werk hoor, Antera is bij mij nog geen 10 minuten bezig geweestIs montage van zo'n voetsteun moeilijk? Wat moet je doen om hem te monteren? Ik heb er op Superskoda.com even naar gekeken, maar er stonden geen tips bij.
Klopt corne, verwijderen van de motorkap hendel is hetzelfde als bij de octavia, zodra je die eraf hebt is het een makkelijk klusje, ik deed er 7 minuten overRaar voor de RS voetsteun bij de S2 staat anders wel een hele de-en-montage handleiding op superskoda, misschien kan je die gebruiken ter indicatie? is niet veel werk hoor, Antera is bij mij nog geen 10 minuten bezig geweest
ConnaisseurR8 V10 vellegies toch? gaaf!