Zou ik mee uitkijken - dat kan je je bloemperken kosten...Ohja en af en toe benzine voor de grasmaaier, mss moet ik daar maar eens RON100 inkappen
Hierbij het antwoord van Autoradam: Naar aanleiding van uw email kunnen wij u het volgende meedelen. Volgens de laatste stand der zaken verkopen van de major oliemaatschappijen alleen Total en Texaco nog Superplus 98. Binnen Almere zijn naast Texaco alleen wij die dit product verkopen. De 98 slaat op het octaangehalte van 98 wat een betere klopvastheid van de brandstof inhoudt. Afhankelijk van het type motor is er een voorkeur voor 98 of 95. Wij adviseren u hier informatie in te winnen bij uw dealer.
Aan al onze brandstoffen (excl. LPG) hebben wij een premium toevoeging toegepast welke te vergelijken is qua werking met de V-power van Shell, etc. Onze brandstof wordt door een vaste en betrouwbare partner geleverd uit dezelfde depots als de grote major maatschappijen.
Als je aanwezig bent op 28/9 krijg je die kortingsvoucher van 50%, kan je later de tuning laten doen
Greetz Corné
Ik ga die discussie ook niet aan, maar ik zou het wel graag willen uitleggen, ik werk elke dag @ Shell Pernis, maar tank BP
Greetz Corné
Hoe kom jij aan deze informatie?
Zal ik dat niet nog even voor je navragen? Volgens mij is deze namelijk prima te tunen en zou er dan ongeveer 175pk uit te halen zijn, misschien dat de ECU open moet, maar dat is bij alle nieuwe motormanagement systemen zo die nog niet gekraakt zijn.
Greetz Corné
Op dit moment is deze motor nog niet te tunen helaas.Dat klinkt erg (te?) goed, aangezien dit al meer (of bijna net zoveel is) als de problematische oude 1.4TSI twinchargers.
Ik zie jou alweer over dat gazon van je racen:
Bekijk bijlage 19765
En je mag ook met je grasmaaier naar Varsseveld komen hoor![]()
@MaRco2, klopt helemaal, kortingsvoucher is 2 jaar geldig, ik verwacht dat het tot einde middag duurt, er moeten zoveel mogelijk forumleden tevreden gesteld worden, de aanvang is om 10.00h, aanmelden, ook ovb mag bij mij met een PM/Conversatie.
Greetz Corné
Op dit moment is deze motor nog niet te tunen helaas.
Hij houdt het asfalt in elk geval mooi kort...Rondje Stig...
V-Power is een zeer goede en zeer zuivere brandstof alleen het Octaan gehalte is lager als de variant van BP, dus in NL is BP met z'n landelijke dekking het best vertegenwoordigd. Duitse V-Power daarentegen is RON100, Aral Ultimate heeft RON102.De vorige eigenaar (Bob de B. uit Brielle) werkte ook bij Shell daarzo, hij gooide zijn ''Race Blue" S2000 altijd vol met VPower.![]()
V-Power is een zeer goede en zeer zuivere brandstof alleen het Octaan gehalte is lager als de variant van BP, dus in NL is BP met z'n landelijke dekking het best vertegenwoordigd. Duitse V-Power daarentegen is RON100, Aral Ultimate heeft RON102.
Greetz Corné