Werkzaamheden aan het forum

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Het forum zal straks even korte tijd offline gaan om een nieuwe update te installeren.
Voor jullie zal er weinig veranderen, maar onder de motorkap en achter de schermen zijn er flink wat verbeteringen aangebracht!

Fingers crossed, ik hou jullie op de hoogte! :)
 

CDK

Forumguru
aaah ok, toch kon ik er net niet op, zalwel met de back-up te maken gehad hebben dan
 

Cordoba

Forumguru
Ik had toch tussen een half uur en uur dat ik eerst helemaal geen respons kreeg, en na een poosje dat het forum in onderhoud was. Vervolgens kreeg ik een melding dat reactie niet geplaatst kon worden vanwege server error.:cry:
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Upgrade lijkt geslaagd! :)
Het was inderdaad even een uur niet mogelijk om een reactie/bericht te plaatsen, maar dat is nu verholpen.
Ik zal binnenkort even kort vertellen wat er nieuw/veranderd is. Mochten jullie nog iets tegenkomen wat niet (naar behoren) werkt, zet dit dan svp in de feedback.

Thanks!
 

Canon-Eye

Forumguru
Van de dingen die ik in de Feedback heb gesignaleerd lijken er inmiddels al diverse opgelost. Supersnelle service...

En waar ik ook heel blij mee ben: de handtekeningen worden iets lichter weergegeven. Nu is er tenminste duidelijk onderscheid tussen de tekst van de post en de handtekening.
Duidelijke vooruitgang, vooral als er zo'n giga-lap tekst in de handtekening staat in dezelfde letter & kleur als de berichttekst...
 

Joske

Forumguru
Van de dingen die ik in de Feedback heb gesignaleerd lijken er inmiddels al diverse opgelost. Supersnelle service...

En waar ik ook heel blij mee ben: de handtekeningen worden iets lichter weergegeven. Nu is er tenminste duidelijk onderscheid tussen de tekst van de post en de handtekening.
Duidelijke vooruitgang, vooral als er zo'n giga-lap tekst in de handtekening staat in dezelfde letter & kleur als de berichttekst...
Dat van Corné is nochtans nog steeds een halve telefoonboek hoor :laugh:
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Van de dingen die ik in de Feedback heb gesignaleerd lijken er inmiddels al diverse opgelost. Supersnelle service...

En waar ik ook heel blij mee ben: de handtekeningen worden iets lichter weergegeven. Nu is er tenminste duidelijk onderscheid tussen de tekst van de post en de handtekening.
Duidelijke vooruitgang, vooral als er zo'n giga-lap tekst in de handtekening staat in dezelfde letter & kleur als de berichttekst...Van de dingen die ik in de Feedback heb gesignaleerd lijken er inmiddels al diverse opgelost. Supersnelle service...

En waar ik ook heel blij mee ben: de handtekeningen worden iets lichter weergegeven. Nu is er tenminste duidelijk onderscheid tussen de tekst van de post en de handtekening.
Duidelijke vooruitgang, vooral als er zo'n giga-lap tekst in de handtekening staat in dezelfde letter & kleur als de berichttekst...Van de dingen die ik in de Feedback heb gesignaleerd lijken er inmiddels al diverse opgelost. Supersnelle service...

En waar ik ook heel blij mee ben: de handtekeningen worden iets lichter weergegeven. Nu is er tenminste duidelijk onderscheid tussen de tekst van de post en de handtekening.
Duidelijke vooruitgang, vooral als er zo'n giga-lap tekst in de handtekening staat in dezelfde letter & kleur als de berichttekst...

En bij het (onnodig) quoten van grote lappen tekst wordt de quote uitklapbaar ;)
 

CDK

Forumguru
met tappatalk worden posts meermaals gepost heb ik zojuist gemerkt, heb ze weer verwijdert, maar daar zit iets niet goed denk ik, post 11 en 12 van ertromp in dit topic staat ook dubbel
 
Bovenaan Onderaan