Kleurkeuze Octavia 3

Welke kleur O3 hebben jullie besteld?


  • Totaal aantal stemmers
    640

MaRco2

Forumguru
LOL:-) Dat dacht ik met Race Blue te hebben.:D:D

Had niet verwacht dat er veel mensen wat meer lef zouden hebben qua kleur (zilver, grijs en zwart is normaal de norm), maar misschien zitten hier wat meer liefhebbers.
 

wigerm

Lid
Same here, blijkt dat mijn kleurkeuze ook de meest populaire is. Was niet de bedoeling, maar is ook niet erg. Ben tegenwoordig erg uitgekeken op alles wit of zwart is, of alle grijstinten er tussenin. Bedankt allemaal voor een beetje vrolijkheid :-)
 

Flem_nl

Forumguru
Vandaag bij de dealer de vervanger gezien (staaltje) van de platin grey, de steel grey. Wordt een mooie kleur die veel verkocht zal gaan worden. Is ook de verwachting van de dealer. Is tikkie donkerder dan de platin grey!
 

MaRco2

Forumguru
Vandaag bij de dealer de vervanger gezien (staaltje) van de platin grey, de steel grey. Wordt een mooie kleur die veel verkocht zal gaan worden. Is ook de verwachting van de dealer. Is tikkie donkerder dan de platin grey!

Ergens ben ik blij dat die kleur er nog niet was, is een van mijn favoriete tinten. Na 2 x zilver en 3 x staalgrijs (en onze Daihatsu ook 2 x zilver + 1x donkergrijs) mag het wel een keertje iets anders.

Na het knalblauw metallic van de toerengiller hieronder, was de keuze snel gemaakt (zeker toen we hem in het echt gezien hebben).

Best kans dat er over een paar jaar weer iets grijzigs komt. Wie weet.:jaja:
 

ferry

Lid
Vandaag bij de dealer de vervanger gezien (staaltje) van de platin grey, de steel grey. Wordt een mooie kleur die veel verkocht zal gaan worden. Is ook de verwachting van de dealer. Is tikkie donkerder dan de platin grey!


Is die steel grey wel metallic?
 

CoesDoes

Forumguru
Vandaag bij de dealer de vervanger gezien (staaltje) van de platin grey, de steel grey. Wordt een mooie kleur die veel verkocht zal gaan worden. Is ook de verwachting van de dealer. Is tikkie donkerder dan de platin grey!
Ik vermoed dat je dealer (in ieder geval voorlopig) geen gelijk krijgt, Steel grey is namelijk niet op de standaard Octavia, maar alleen op de RS te krijgen (net zoals de gele en de groene) image.jpg
Steel Grey is in ieder geval wel metallic.
 
Bovenaan Onderaan