Mijn skoda RS eerste Skoda

Kippie-style

Forumguru
Goedenavond,ik ben nieuw hier op het forum heb gisteren mijn Skoda octavia RS opgehaald.
Ik ben wesley kom uit Rotterdam en ben 28 jaar.
Ik rijd al bijna 10 jaar Nissan en ben nu overgestapt op een VAG.Waarom ? Wilde een snelle sedan hebben en bij de jappen is dat er gewoon niet zoals bij de VAG auto's.
Heb gekeken naar golf 5 GTI en skoda octavia RS 1Z , maar de gold daar rijden er veel van en de skoda was niet rendabel geprijsd naar hoe de staat was.Dus verder gezocht en stond in Rotterdam bij de Honda dealer een Rode RS 1U met een lage km stand.
Dus erheen gegaan vrijdag en wezen kijken kreeg goed inruil en dag erna wezen proefrijden nou eigenlijk meteen verkocht.Dus gekocht en de volgende dag ophalen ivm wat spullen uit de oude auto halen.
Het is een mooie rode (strakke lak alleen een polijstbeurtje gebruiken maar dat doe ik regelmatig dus appeltje eitje) uit 2002 met 91000 km op teller auto is nieuw gekocht bij Rijnwoude en altijd in onderhoud geweest tot afgelopen dec nog beurt gehad bij 89000.
Hier de auto die ik ingeruild heb, waarschijnlijk door zijn km stand 225 naar de handel gegaan.
20130713_124027_zps7c4ddc02.jpg


20130713_123958_HDR_zps4608d5a1.jpg


En dit is hem dan geworden
IMAG2898_zpsfbf5cf4f.jpg


IMAG2897_zps47f46962.jpg


IMG-20130808-WA0016_zpsc9b29777.jpg


IMG-20130808-WA0014_zpsa8de3e0d.jpg


IMAG2891_zps5b3e83df.jpg


IMG-20130811-WA0000_zpsb9ee1d64.jpg


IMAG2914_zpsd666b21b.jpg


IMG-20130811-WA0005_zpsb368b1b7.jpg


Auto is verder nog origineel zit alleen een webasto HOTSHOT in voor verwarming van de ruitensproeiers ;)

Plannen zijn binnenkort de distributieriem te gaan doen alvorens met motorisch tuning aan de gang te gaan.
Dan motorisch eens kijken wat er mogelijk is en verstandig.
Auto voorzien van schroefset en nieuwe wielen deze wielen voor de winter gebruiken.

Gisteren al wel bi xenon ingebouwd ben niet gewend zonder te rijden.