Skodaforum.nl via Tapatalk te gebruiken

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Het is vanaf vandaag mogelijk om Skodaforum.nl via Tapatalk en Forumrunner te gebruiken.
Beide apps zijn er zowel voor de Iphone/Ipad als Android. Voor elk wat wils. :)

Voor mij is alleen lezen voldoende en daarvoor is de gratis versie van forumrunner prima geschikt. Wil je echter meer opties hebben, dan zul je een paar euro neer moeten tellen.

Je kunt de apps via onderstaande links downloaden. Eenmaal geïnstalleerd zoek je eenvoudig naar skodaforum.nl!

24846-62148.png
Tapatalk - betaald Gratis
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Werkt perfect op de IPad!
Maakt het lezen van het forum een stuk makkelijker dan via Safari de website uitlezen.
Goede toevoeging en bedankt!
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

jalex_h

Forumguru
Hoi Pasqual,

Goeie zet, heb het forum meteen in Tspatalk gezet. Via de browser lezen ging op zich wel redelijk, alleen was het niet optimaal. Ik merkte bij mijzelf dan ook dat ik mobiel eerder andere fora via Tapatalk afstruinde dan dat ik het Skodaforum via fe browser bekeek.
Bedankt!
 

cvegreen

Forumguru
Forumrunner free werkt perfect op mijn chinees android tablet pc'tje. Een openbaring moet ik zeggen, want ik kende het niet
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Ik was me van geen 'kwaad' bewust, maar bij deze aangepast ;)
De Tapatalk link laat ik maar voor wat die is.
 

Max5

Senior Member
Top! :xyxthumbs:
Weer een forum om wacht-tijd mee te vullen:eek:
(als er geen compu bij de hand is)

Edit: forumrunner uitgeprobeerd maar een beetje chaotisch. Ik hou het bij tapatalk.
 

CDK

Forumguru
@Petrolhead, haha bee dat heb je goed! welke heb je? Tappatalk of Tappatalk2? ik ben overgestapt op 2 die vind ik net wat fijner werken, alleen de convo's moet je handmatig checken, maar voor de rest werkt het super!

greetz Corné
 

Petrolhead

Forumguru
Ben maar s begonnen met versie 1 zeg maar, Tappatalk2 was ook niet gratis.
Werkt stukken beter dan via "gewoon" internet op mn telefoon! :D
 

VEEJAY

Forumguru
Dank voor de tip, gratis=goed ik ga forumrunner even proberen op mijn mobieltje. Tenminste weer wat te doen in de auto tussen het Whatsappen door.

*Edit* ik zie op de android markt alleen maar een 1,49 euro versie. Helaas
 

hpolie

Senior Member
Dank voor de tip, gratis=goed ik ga forumrunner even proberen op mijn mobieltje. Tenminste weer wat te doen in de auto tussen het Whatsappen door.

*Edit* ik zie op de android markt alleen maar een 1,49 euro versie. Helaas


Tja de oude bekende truc, je mag het gratis downloaden maar de software moet je toch echt betalen. :banghead:

Henk
 
Bovenaan Onderaan