Skodaforum.nl via Tapatalk te gebruiken

Topic in 'Forummededelingen' gestart door Pasqual, 09-01-2012.

1. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

Punt is alleen dat de manier waarop het nu gebracht wordt, en waarop blijkens jouw citaat op andere fora ineens geacteerd wordt, suggereert dat er nu ineens een acuut probleem is. Terwijl dat dus juist niet het geval is: Tapatalk heeft zijn procedures de afgelopen maanden juist enorm verbeterd. Check onder meer onderstaande veel recentere twee artikelen:

https://www.tapatalk.com/groups/tapatalksupport/tapatalk-gdpr-readiness-t39897.html
    https://www.tapatalk.com/groups/tapatalksupport/ready-for-gdpr-t39853.html

Kortom, de situatie was veel erger en is recent verbeterd. Dat maakt dat ik mijn twijfels heb over nut en noodzaak van de reactie van dat forum om nu Tapatalk uit te schakelen. Hebben ze de afgelopen jaren dan zitten slapen?

Corné de Kluijver en ertromp vinden dit leuk.
  2. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Je slaat de spijker op z'n kop. Ik ben gisteravond ook gaan zoeken en vond dat ook dat Tapatalk de laatste jaren enorm is verbeterd. Ik heb dan ook een pittige PB naar de moderators gestuurd dat we hier een flink geval cold turkey hebben. Ik heb hier op het Skoda Forum dan ook een storm veroorzaakt die nu dus blijkt in een glas water huishoudt. En op het andere forum zijn de moderators nu ook niet meer zo blij...

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  3. EdK

EdK Forumguru

Nou t waait anders aardig hier in NH

4. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

Op zich geen probleem, beter dubbel checken dan niet. Je hebt het met prima intenties geplaatst immers. Maar wel idioot dat ze daar op dat andere forum er dan zo met gestrekt been ingaan...

Japanese Power vindt dit leuk.
  5. Japanese Power

Als reactie heb ik nog ontvangen:

"TapaTalk heeft wel toegang tot alle gegevens in de database en daar horen ook de leden onder die TapaTalk niet gebruiken.
    Als forumbeheerders zijn wij er voor de privacy van alle leden van ons forum en niet alleen voor TapaTalk gebruikers."

Case closed.

6. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Als wie dan ook, buiten de eigen beheerders, ongecontroleerd toegang krijgt tot de gegevens van alle forumleden, vind ik dat deze "case" verre van "closed" is.

gossy vindt dit leuk.
  7. G.P.

G.P. Forumguru Donateur

Inderdaad. Toelaten van Tapatalk lijkt me in dat geval zelfs strafbaar.

8. MarcoO2

MarcoO2 Forumguru

Ik vraag me af waar men dat op baseert. Volgens de informatie van Tapatalk zelf hebben ze zeker geen toegang tot "alle gegevens in de database". En onder de GDPR/AVG mogen ze dat ook helemaal niet hebben. Het klinkt mij in de oren als een schamele poging hun gezicht te redden...

en

9. Rebel

Rebel Actief lid

Skodaforum.nl sedert kort niet meer beschikbaar via Tapatalk?

10. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Hoezo? Laatste bericht is van september 2018

11. Rebel

Rebel Actief lid

Dat is raar...
    Ik vond 'm niet meer op Tapatalk sedert vorige week?
    En nu staat ie weer in mijn overzicht van fora die ik via de Tapatalk app volg?
    Begrijpe wie begrijpe kan..

12. Canon-Eye

Canon-Eye Forumguru

Japanese Power en Rosinfield vinden dit leuk.
  13. Rebel

Rebel Actief lid

Canon-Eye vindt dit leuk.
  14. Japanese Power

Dat topic was een lang weekend trending topic en ging bijna viral...
    ...tot TapaTalk ineens weer werkte en een aantal TapaTalkers weer reclame konden gaan maken ;)

Corné de Kluijver en MarcoO2 vinden dit leuk.

Deel deze pagina