Skodaforum.nl via Tapatalk te gebruiken

Canon-Eye

Forumguru
Op mijn Asus tablet gebruik ik Chrome en op het pc- en laptoppark werken we met IE. Gaat naar tevredenheid, al slaan beide op het Skodaforum vaak letters over die wel degelijk aangeslagen waren. Maar dat moet aan de forumsoftware liggen, want dit gebeurt me echt helemaal nergens anders...

Wat is nu eigenlijk de lol van Tapatalk c.q. Forumrunner? :pieker:
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Update: per heden zal forumrunner niet meer ondersteunt worden op dit forum. Tapatalk nog wel.
Forumrunner staat namelijk qua ontwikkeling al ruim een jaar stil en is inmiddels ook niet meer compatibel met de huidige forumversie. Het heeft dus geen zin om deze nog aan boord te houden. :)
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Achter de schermen geeft deze al lange tijd foutmeldingen, dus ik knikker 'm eraf. Tapatalk is ook gratis en werkt stukken beter.
 

RefleCs

Forumguru
Tapatalk op WP8 werkt prima. Kan nog wel beter maar het voldoet prima. Op de Surface RT gebruik ik gewoon IE en ook dat gaat prima zoals ook op de laptop.
 

dirkkroneman

Forumguru
@Desperado als het goed is kun je (iig bij Android) links bovenin gewoon op het menu klikken en krijg je vervolgens keuze in wat je wil zien ;)
ujetu3aj.jpg
 

Import Yeti

Forumguru
Graag even jullie hulp alsjeblieft:cry: Ik heb Tapatalk op mijn Android geïnstalleerd maar kom er niet helemaal uit.:sterretjes:
Hoe kan ik nou in Tapatalk reageren op een topic of een bericht leuk vinden(liken)
Bij voorbaat dank
 

CDK

Forumguru
@Import Yeti, probleem is dat er meerdere versies zijn.... staan er icoontjes onder de post waar je op klikt? Dan is het hartje de leuk vind knop... anders staat het er gewoon in tekst...
 
Bovenaan Onderaan