Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Corné, in dat geval: alvast heel veel geluk toegewenst en maak er een mooie dag van morgen enne... ik hoef zekers niet te vragen wat je trouwauto wordt he? :grin:
 

CDK

Forumguru
Hey Corné, in dat geval: alvast heel veel geluk toegewenst en maak er een mooie dag van morgen enne... ik hoef zekers niet te vragen wat je trouwauto wordt he? :grin:
haha thanx gaat vast goed komen, maar nee..., geen trouw auto, die staat veilig in de hoek, wij zijn met een Airbus A380 naar een zonnig eiland vertrokken om daar op het strand te trouwen ;)
 

CDK

Forumguru
Ach ja, je kunt immers niet je hele leven gelukkig blijven :winkie:
Toch gefeliciteerd!

By the way; kan je wat meer fotos neerzetten? Interieur, onder de motorkap? etc.
ben net weer een weekje terug van m'n honeymoon, zodra het een beetje weer is zal ik wat foto's maken en uploaden
 

Canon-Eye

Forumguru
Best een linke plek, zo'n skatepark...?
Zoiets als stilzetten voor een foto op een spoorwegovergang.
Maar ja, timing is alles, nietwaar? :eek:
 

CDK

Forumguru
@ CanonEye, het stikt daar altijd van de jonge aapjes, maar nu was er even niemand te bekennen, vandaar dat ik even mijn kans gegrepen heb ;) gelukkig was oom agent ook niet in de buurt want ik moest er nog een stukje voor terrein rijden ook ;)

greetz Corné
 
echt een mooie wagen, een hoog wouw factor.
ben je alleen nog niet tegen gekomen om de weg, woon in dord dus wie weet zie ik je een x op de a16.
have fun
 

CDK

Forumguru
@ Fabia, nee hoor gewoon in Zwijndrecht ;)
@internetboarder, thanks! ben er ook erg happy mee! wie weet op de A15 en A16 ben ik redelijk vaak te spotten tussen Dordrecht en Pernis.

greetz Corné
 

CDK

Forumguru
@Sitechris, ja vind ik ook, het is net dat kleine beetje extra wat hem meer exclusief maakt.

greetz Corné
 

Cordoba

Forumguru
Ik heb het idee, dat de foto's geen recht doen aan de auto, volgens mij is ie nog net iets sjieker dan ie op de foto al lijkt, ik zal er tijdens de meeting 'ns op letten. De strip met 'L&K' op het dash komt volgens mij tenminste niet goed tot z'n recht op de foto.
 

Canon-Eye

Forumguru
De strip met 'L&K' op het dash komt volgens mij tenminste niet goed tot z'n recht op de foto.
Afhankelijk van hoe de foto is gemaakt (direct jpg of in raw formaat) zijn de donkere partijen nog wel behoorlijk op te halen met een goed nabewerkingsprogramma. Dan komen de details wel naar voren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan