Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap nooit waarom andere mensen per se moeten weten waar je in rijdt. Volgens mij kan zo een plaatje alleen maar negatieve gevolgen hebben. Petjes die je uit willen dagen bij het stoplicht of mensen die m graag willen "lenen zonder terug geven"...
Ieder z'n ding.

Alhoewel ik zelf ook liever zonder zou rijden, kan ik me wel voorstellen dat mensen dit graag laten zitten. Daarbij is zijn de 4x4 en v6 verwijziging wel lekker subtiel.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik ben zelf ook meer het wolf-in-schaapskleren type: hoe minder je aan de auto ziet, hoe prettiger ik me erin voel.
M'n huidige koets - toegegeven - heeft op zichzelf weinig van een wolf (al is-tie best vlot voor z'n soort), maar dat is ook wel eens anders geweest en toen haalde ik ook alle aanduidingen eraf.

Vanuit die optiek kijk ik ook wel eens met enige verwondering naar de handtekening van sommige mede-forummers, met zo'n waslijst van alle mogelijke opties en pimpsels erin. Dat mag allemaal, uiteraard - maar ik ben wel blij dat het niet verplicht is...:smirk:

Overigens: "ondanks" de aanduidingen oogt het als een verrekt sjieke kar!
 

ertromp

Forumguru
Geweldig mooie auto in een perfecte kleur!
Ik ben benieuwd naar je rijervaringen.
ik dacht dat de L&K gril altijd meer chroom had of is dit er eentje op bestelling?
 

MennoW

Forumguru
L&K grille is niet meer....... ik kreeg vandaag een mail v/d dealer dat die niet meer geleverd wordt :shocked:
ik had er 1 besteld voor mijn nieuwe combi, maar helaas nu wat anders bedenken.
 

Wild Chocolate

Senior Member
Mooie auto, gefeliciteerd!

De chocolade heb je toch hopelijk wel daar gelaten? Is in mijn beleving het equivalent van een bosje bloemen van het tankstation. Past niet echt bij een auto van dit kaliber.
 

___JC___

Forumguru
Mn broer rijdt een ouwe 540i (E39 V8), die maakt ook af en toe mee dat er een of ander met neon uitgeruste sjonniebak mn bij het stoplicht ernaast plempt om gassend de uitdaging te zoeken. Net als een collega van me met een Leon Cupra R. Je moet er verder lak aan hebben natuurlijk, maar of je er op zit te wachten. Ik ga liever 'anoniem' door het verkeer, maar ieder zn voorkeur uiteraard.
 

sitechris

Donateur
Dress to impress. Zo kunnen wij ook genieten van het feit dat er een echte V6 naast ons staat ipv een 2.0 TSI of erger.....een 1.4 TSI met aftermarket V6 uitlaten. Ik ben ook pro type plaatje.

Voor de BMW 114i/316i etc etc moet typeplaatje verplicht zijn. Dan kunnen we ons verkneukelen aan de budgetschraperts, zeker als ze op verjaardagen iedereen wijsmaken dat hun BMW heeeeeel snel is.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Mooie auto, gefeliciteerd!

De chocolade heb je toch hopelijk wel daar gelaten? Is in mijn beleving het equivalent van een bosje bloemen van het tankstation. Past niet echt bij een auto van dit kaliber.
thanx! nee ben en blijf toch hollander hè dus de chocolade ook maar mee naar huis genomen ;)
 

RayDelft

Forumguru
Gefeliciteerd! Je bent 1 van de zeer weinigen in NL met deze uitvoering. Ik vraag me af hoeveel er eigenlijk rondrijden hier.
Je zult zien, elke dag is het weer een feestje in je pracht-limo!
 

CDK

Forumguru
Gefeliciteerd! Je bent 1 van de zeer weinigen in NL met deze uitvoering. Ik vraag me af hoeveel er eigenlijk rondrijden hier.
Je zult zien, elke dag is het weer een feestje in je pracht-limo!
ja er rijden er niet veel van idd en genieten is het zeker!
dubbel feest ook nog, want zaterdag de 24e stap ik in het huwelijksbootje ;)
 

CDK

Forumguru
Hoe valt die sportvering mee nie te hard omdat ik me ook ene superb 1.8TSI ga aanschaffen gr

dat sportonderstel is een dikke aanrader!
rijd veel beter, zeker niet minder comfortabel terwijl ik daar wel bang voor was, bij mij staat'ie ook nog eens op 18" maar is helemaal top!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan