Leon54
Actief lid
Dacht ik dat rainclosing was ingeschakeld door de dealer... Laatst een regenbui en een raam vergeten af te sluiten. Gelukkig weinig water naar binnen,maar wel een bevestiging dat rainclosing het niet doet. Daarvoor maar weer even naar de dealer lijkt me. Ook bleken de kloplampsproeiers het nog steeds te doen. Navraag leerde dat dit niet via de computer kon worden uitgeschakeld, alleen kon de interval worden gewijzigd en dat hadden ze gedaan. Kort en krachtig, ik heb de zekering 31 er gewoon uitgehaald en nu doet ie het zeker niet meer...
Ik ben blij dat ik de 1.4 heb genomen. Ik heb het gevoel dat die extra PK's en koppel net het verschil maken. Overigens alle lof voor de 1.2 motor, wat loopt dat mooi stil en soepel als een naaimachientje. Die van mij loopt ook mooi rond en stil, maar misschien is de 1.2 nog wel stiller.
Ik ben blij dat ik de 1.4 heb genomen. Ik heb het gevoel dat die extra PK's en koppel net het verschil maken. Overigens alle lof voor de 1.2 motor, wat loopt dat mooi stil en soepel als een naaimachientje. Die van mij loopt ook mooi rond en stil, maar misschien is de 1.2 nog wel stiller.