The bone collector
Senior Member
Ik was al even op zoek naar een vervanger voor mijn huidige Felicia, met spijt in het hart want ik wou hem eigenlijk niet kwijt. Maar gezien de hoge laskosten, verschillende defecten en een versleten versnellingsbak kon ik niet anders....
Een aantal nieuwe wagens en jonge tweedehands bekeken, maar niet echt iets naar mijn zin gevonden. Ik was eigenlijk sowieso niet meer op zoek naar een Felicia (omdat ze zo oud zijn), tot mijn pa toevallig deze tegen kwam in deftige staat. Wel een aantal defecten aan, maar gekocht voor een spotprijs. Het is een Felicia 1.9 GLXD, met lichtmetalen velgen, mistlichten vooraan, gekleurde buitenspiegels en centrale deurvergrendeling.
Ondertussen heb ik een aantal dingen vervangen:
Een eerste foto van mijn nieuwe bolide. Het is eigenlijk te vroeg voor foto's, want hij moet nog gewassen worden en de lichtmetalen velgen moeten opnieuw gemonteerd worden, maar ik kon het niet laten:

Een aantal nieuwe wagens en jonge tweedehands bekeken, maar niet echt iets naar mijn zin gevonden. Ik was eigenlijk sowieso niet meer op zoek naar een Felicia (omdat ze zo oud zijn), tot mijn pa toevallig deze tegen kwam in deftige staat. Wel een aantal defecten aan, maar gekocht voor een spotprijs. Het is een Felicia 1.9 GLXD, met lichtmetalen velgen, mistlichten vooraan, gekleurde buitenspiegels en centrale deurvergrendeling.
Ondertussen heb ik een aantal dingen vervangen:
- Koplamp
- Homokineet
- Schijfremmen en blokken vooraan
- Volledig nieuwe trommelremmen achteraan
- Schokdemperveer (was gebroken)
- Motorsteun
- Een nieuwe voorruit (was helemaal niets mis mee, maar toen de garagist er mee naar de keuring ging, is er blijkbaar een steen in de voorruit terecht gekomen en hebben ze die moeten vervangen)
Een eerste foto van mijn nieuwe bolide. Het is eigenlijk te vroeg voor foto's, want hij moet nog gewassen worden en de lichtmetalen velgen moeten opnieuw gemonteerd worden, maar ik kon het niet laten: