levertijden octavia lijken terug te lopen

Koekie

Lid
Echt weer toppie toppie service bij Arnold de Rijke Seat/Skoda dealer :super:.
Gisteren is ie binnen gekomen en morgen staat ie rij klaar.
Kenteken is al bekend, dus morgen lekker mijn auto ophalen :yeah::yeah::yeah:
 

Koekie

Lid
Gister nog eens gebeld met S-Point:

- Auto staat bij PON in Leusden.
- Volgens de receptioniste is er niet elke dag "transport" waardoor de auto nog even in Leusden blijft staan.
- Bij binnenkomst moet de auto nog rijklaar gemaakt worden (accessoires monteren, poetsen, vloeistoffen bij-/navullen, aftanken etc etc etc)

En daarna istie pas klaar en dat zou volgens haar week 39 of 40 worden. We leven nu in week 37 dus nog zeker 2-3 weken voordat ze daar een auto rijklaar gemaakt hebben. Vraag me af hoeveel koffie ze daar drinken...

Of je hebt een hoop extra accesoires die nog toegevoegd moeten worden, of ze hebben daar inderdaad héérlijke koffie !!!
Sterkte met nog een paar weken wachten. Ik weet hoe dat kan kriebelen ...
 

redfoxert

Senior Member
Of je hebt een hoop extra accesoires die nog toegevoegd moeten worden, of ze hebben daar inderdaad héérlijke koffie !!!
Sterkte met nog een paar weken wachten. Ik weet hoe dat kan kriebelen ...


Even terug lezen :) Wij mogen geen opties bestellen ... dus vandaar dat ik de BE genomen heb, genoeg opties standaard. Als de koffie lekker is vind ik het niet erg om daar straks even te wachten tot ze mn auto klaar hebben maar een paar weken vind ik toch wel lang :/ Zeker nu dat ding gewoon al in Nederland staat.
 

senna

Nieuw lid
Kwam vanmorgen op de A12 bij Arnhem 3 vrachtwagens vol met Fabia's en Octavia's tegen. Waarschijnlijk op weg naar Pon in Leusden.
Er worden dus de komende weken weer een aantal mensen blij !!!!!!
 
De mijne heb ik op 11 juni besteld bij de leasemaatschappij en is vervolgens door de dealer in week 26 (26 juni) besteld. 30 september werd vervolgens afgegeven als verwachte afleverdatum.

Vandaag te horen gekregen dat hij vorige week (week 35) is geproduceerd. Dealer verwacht dat het nog +/- twee weken duurt voordat de auto in Nederland is.

Al met al worden het dus 12 weken. Laat nog wel even weten wanneer ik definitief de afleverdatum heb.
Joehoe!
Werd vandaag gebeld door de dealer. Maandag 24 september staat ie klaar en mag ik 'm op komen halen :489:
 

redfoxert

Senior Member
EEEEINDELIJK !!!

Kheb zelf maar WEER gebeld want schijnbaar smaakt de koffie nogal goed daar in Amsterdam.

Volgende week donderdag komt een chauffeur mijn auto BRENGEN. Gewoon voor de deur van mn kantoor :D De oude auto neemt hij weer mee en kan ik zelf in mn nieuwe naar huis kachelen :D

*blij*

Nu nog even de Sonniboy schermpjes bestellen bij de onderhoudsdealer (Verdaat) dan kunnen die er dezelfde dag nog in.

woehoe :D
 

birdie

Nieuw lid
Zo ook ik meng mij eindelijk eens in de discussie, want mijn auto wordt volgende week geleverd... Week 28 besteld bij de leasemaatschappij, week 29 bij/ door de dealer. Vandaag maar eens gebeld hoe het ervoor staat en mijn O2 is in NL aangekomen (dus 9 weken na bestelling). Nog even een radio en de carkit inbouwen en de auto kan langsgebracht worden (10 weken na de bestelling door de dealer).
Hoewel 10 weken natuurlijk veel te lang is als je erop wacht, vind ik het - met de zomerstop tussendoor - best een acceptabele tijd :-)

Zal zo nog even mijn gegevens bij gaan werken.

Voor de geïnteresseerden:
Het is een zwarte HB business edition, 2.0 TDI DSG met ruitenwisser, ESP, streamradio, duo-ivory en BT-carkit.
 
Was vandaag toevallig wel heel dicht bij S-Point, dus maar even aangewipt om m'n a.s. O2 te bewonderen.
Helaas..auto was er niet, staat bij de poetser. Kenteken ook nog niet bekend. Nou, komend weekend nog even volhouden. Maandag a.s. is het zover.

Oh ja, voor Redfoxert. Ik kreeg geen koffie aangeboden. Dus zoveel drinken ze 't daar ook weer niet...:winkie:
 

redfoxert

Senior Member
Was vandaag toevallig wel heel dicht bij S-Point, dus maar even aangewipt om m'n a.s. O2 te bewonderen.
Helaas..auto was er niet, staat bij de poetser. Kenteken ook nog niet bekend. Nou, komend weekend nog even volhouden. Maandag a.s. is het zover.

Oh ja, voor Redfoxert. Ik kreeg geen koffie aangeboden. Dus zoveel drinken ze 't daar ook weer niet...:winkie:


Nee duh ... het is al op ! Ze hebben 3 weken zitten slapen om mijn O2 gereed te krijgen en daar hebben ze NOG een week voor nodig :)
 

redfoxert

Senior Member
DAAAAAAAAAAAAR istie dan !

Eindelijk geleverd, netjes door een studentje tot voor de poort gereden :D

Levertijd : 3 maanden minus 1 dag. (28 juni bevestigd door de dealer, 27 september geleverd)

Wel grappig, hij is precies 3 en een half uur geleden op kenteken gezet :D
 

Frankie

Actief lid
Zo ook ik meng mij eindelijk eens in de discussie, want mijn auto wordt volgende week geleverd... Week 28 besteld bij de leasemaatschappij, week 29 bij/ door de dealer. Vandaag maar eens gebeld hoe het ervoor staat en mijn O2 is in NL aangekomen (dus 9 weken na bestelling). Nog even een radio en de carkit inbouwen en de auto kan langsgebracht worden (10 weken na de bestelling door de dealer).
Hoewel 10 weken natuurlijk veel te lang is als je erop wacht, vind ik het - met de zomerstop tussendoor - best een acceptabele tijd :-)

Zal zo nog even mijn gegevens bij gaan werken.

Voor de geïnteresseerden:
Het is een zwarte HB business edition, 2.0 TDI DSG met ruitenwisser, ESP, streamradio, duo-ivory en BT-carkit.

Hey birdie, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst straks. Mijn 2e O2 lijkt erg sterk op de jouwe. Draag jij wel eens jeans ? zo ja, dan ben ik benieuwd hoe jou duo-ivory zich daaronder gaat gedragen. Ik heb er n.l. toch wel last van dat, al vaker gewassen, jeans alsnog blauwe waas achterlaten op het leer van de zetel.. Kunt t wel wegpoetsen, maar dan ben ik dat wekelijks aan het doen. Ik hoop eigenlijk dat er middelen zijn die het leer een beetje bestand maken tegen het afgegeven van inkt...
 

birdie

Nieuw lid
Hey birdie, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst straks. Mijn 2e O2 lijkt erg sterk op de jouwe. Draag jij wel eens jeans ? zo ja, dan ben ik benieuwd hoe jou duo-ivory zich daaronder gaat gedragen. Ik heb er n.l. toch wel last van dat, al vaker gewassen, jeans alsnog blauwe waas achterlaten op het leer van de zetel.. Kunt t wel wegpoetsen, maar dan ben ik dat wekelijks aan het doen. Ik hoop eigenlijk dat er middelen zijn die het leer een beetje bestand maken tegen het afgegeven van inkt...

Ik had het her en der ook al gelezen. En ja ik draag ook wel eens jeans (namelijk in het weekend en tijdens vakanties). Voor werk (meestal) netjes in het pak.....
Ik ga mijn vriendin eens even vragen of zij een goed middeltje weet, want eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten om wekelijks, of zelfs maandelijks met poetsmiddelen in de weer te zijn.
Morgen eerst een even kijken hoe ie eruit ziet, dan komen ze 'm (of is het haar?) op mijn werk brengen met de vrachtwagen. Kan bijna niet wachten. Dan eindelijk de voorloper (honda civic) laten staan en écht rijden!
 

Frankie

Actief lid
Ik had het her en der ook al gelezen. En ja ik draag ook wel eens jeans (namelijk in het weekend en tijdens vakanties). Voor werk (meestal) netjes in het pak.....
Ik ga mijn vriendin eens even vragen of zij een goed middeltje weet, want eerlijk gezegd zit ik er niet op te wachten om wekelijks, of zelfs maandelijks met poetsmiddelen in de weer te zijn.
Morgen eerst een even kijken hoe ie eruit ziet, dan komen ze 'm (of is het haar?) op mijn werk brengen met de vrachtwagen. Kan bijna niet wachten. Dan eindelijk de voorloper (honda civic) laten staan en écht rijden!

Uhm, FYI, ik ben nog steeds ZEER content met de duo-ivory bekleding. Ja, t is wat minder praktisch, maar t ziet er wel erg luxe en goed uit. Ik heb 3 collega's met een onyx interieur (zowel eminent als duo), nix mis mee, maar ik snap niet dat ik t ook twee en een half jaar in zo'n donkere doos heb uitgehouden...
Dus, verheug je maar..!! als je al veel positieve reacties krijgt op een O2, dan met deze kleur combo al helemaal !!!
 
hele lange levertijd door verkeerde bestelling

Ik heb al eerder in deze discussie geschreven en vertelde toen dat ik mijn o2 in juni besteld had en deze begin oktober geleverd zal worden, tot mijn verbazing werd ik begin september gebeld door de dealer, dat mijn auto binnen was gekomen. Een half uur later werd ik door de dealer weer gebeld, ze hadden een fout gemaakt (wie kon hij niet zeggen???) maar er stond een Combi in de zelfde uitvoering, die ik besteld had, klaar voor mij, maar heb een hatchback besteld of ik toch deze wilde.
Nu kan ik weer 10 weken wachten, lekker goed begin voor een beginnende Skoda rijder!!!!!!!!!!!!!!!!
 

redfoxert

Senior Member
mwah voor dezelfde prijs ???

praten kan geen kwaad, lijkt me


Precies voor dezelfde prijs was ik m wel gaan halen. Maar wel heel heel heel erg lomp om een Combi te bestellen in plaats van een Hatchback van die dealer.

Wil je ook nog verklappen welke dealer het was ?
 
Bovenaan Onderaan