@Noord26
Dat zou interessant kunnen zijn, zo'n groepskorting!
Waar ik wel een probleem mee heb, is het vervroegen van het inkomen van de turbo bij juist lagere toeren!
Vooral bij een 3-cilinder moet je hiervoor uitkijken denk ik.
en vergeet niet, dat de krachten progressief toenemen bij lagere toeren als de turbo inkomt!
Ik zou dus het liefst zien, dat er alleen meer vermogen vrijkomt bij een toerental, waarbij de motor niet mechanisch teveel wordt overbelast.
Het voordeel van JD is denk ik, dat je dit zelf kunt aangeven; dus bvb
Ik wil pas meer vermogen krijgen bij 2200 toeren en niet wat bij chiptuning gebeurt al bij 1500-1600 toeren!
Maar wellicht gaat of werkt het niet zo, en kan je alleen maar winst behalen door het moment waarop de turbo inkomt te gaan vervroegen.
In dat geval zou ik, vanwege garantie, voor ABT gaan. Maar daar zit wel een fiks prijskaartje aan (rond de 1000 euro denk ik).