Fabia Combi of Seat Ibiza ST?

Fabia

† In Memoriam
er staat 1 foutje in volgens mij, ze vinden het stuur van de GL te vlak staan.
En er staat bij de Ibiza dat het stuur in 2 richtingen te verstellen is. Dat kan dus ook bij de GL.

Ik vind dat trouwens een vreemde opmerking van AW. In alle testen die ik gelezen heb over de Fabia heb ik nog nooit wat gelezen over dat het stuur te vlak staat. Ik krijg meer de indruk dat ze nog een negatief punt moesten verzinnen. Wat me wel vaker opvalt.
 

EdK

Forumguru
Ik krijg meer de indruk dat ze nog een negatief punt moesten verzinnen. Wat me wel vaker opvalt.

Of misschien niet verder willen kijken dan ze neus lang is ?
Heb hem vanmorgen op gemak eens gelezen, en de instelling van de tester vind ik al niet oke
Als hij zijn eigen wagen in bepaalde stukjes erin betrekt ben je dus al niet objectief bezig !

En over objectief wezen in een test hebben we het al genoeg gehad !
 

FabiaGL

Actief lid
Ik zat 'de' Autoweek nog even te lezen toen me iets opviel: op de voorkant staat Skoda Fabia combi Ecomotive en Seat Ibiza ST Econetic. Ecomotive is van Seat en Econetic volgens mij van Ford. Zo zie je maar weer dat ze totaal ongeinteresseerd zijn in deze auto's en ze dus ook makkelijk afserveren.
 

Combiron

Actief lid
FabiaGL: zie deze reactie van ClaudiaJeroen van een paar dagen geleden:
Volgens mij zijn het twee geheel nieuwe auto's: sfc ecomotive & si st econetic. Toch nog knap dat er tussen test en uitgave(iets van 12 weken als het goed gelezen heb) zulke fouten gemaakt worden en dat nog wel op de voorpagina, prutsers!!!
 

FabiaGL

Actief lid
FabiaGL: zie deze reactie van ClaudiaJeroen van een paar dagen geleden:
Volgens mij zijn het twee geheel nieuwe auto's: sfc ecomotive & si st econetic. Toch nog knap dat er tussen test en uitgave(iets van 12 weken als het goed gelezen heb) zulke fouten gemaakt worden en dat nog wel op de voorpagina, prutsers!!!
Dit had ik over het hoofd gezien.
 

Potje

Actief lid
Zo zie je maar weer dat ze totaal ongeinteresseerd zijn in deze auto's en ze dus ook makkelijk afserveren.

Dit moet ik toch even voor AW opnemen hoor; ik ben zelf een persvoorlichter en ik weet toevallig dat de omslag altijd door een externe opmaker wordt gemaakt. Het is wel prutserig dat die cover niet is geredigeerd door de redactie... agree

Maar 'afserveren' en 'ongeinteresseerd' met een spread van 6 pagina's.... neeh

Even een opmerking van een (niet-onafhankelijke) meelezer: er zijn er toch wel een aantal slechte verliezers op dit forum hoor! Afgeven op de neutraliteit van het artikel maar zelf wordt de een na de andere gekleurde opmerking gepost in dit draadje.
Op het Seat-forum heeft dit artikel maar 8 replies opgeleverd.
 

MarcoO2

Forumguru
Even een opmerking van een (niet-onafhankelijke) meelezer: er zijn er toch wel een aantal slechte verliezers op dit forum hoor! Afgeven op de neutraliteit van het artikel maar zelf wordt de een na de andere gekleurde opmerking gepost in dit draadje.
Op het Seat-forum heeft dit artikel maar 8 replies opgeleverd.
Zonder het artikel gelezen te hebben: dat hoeft niet persé te wijzen op slechte verliezers, dat kan ook een regelrecht resultaat zijn van een slecht artikel...

(en nee, ik ben alles behalve een greenliner...) :grin:
 

FabiaGL

Actief lid
Even een opmerking van een (niet-onafhankelijke) meelezer: er zijn er toch wel een aantal slechte verliezers op dit forum hoor! Afgeven op de neutraliteit van het artikel maar zelf wordt de een na de andere gekleurde opmerking gepost in dit draadje.
Op het Seat-forum heeft dit artikel maar 8 replies opgeleverd.
Hoe bedoel je verliezer? alsof de Fabia Greenline een verliezer is t.o.v. de Ibiza Ecomotive?

Er is maar 1 manier om onafhankelijk aan te tonen wat de beste is qua prijs/kwaliteit verhouding: De autoverkoopcijfers van Oktober, die spreken voor zich en zijn totaal onafhankelijk. Skoda Fabia: +2.137!!!
 

Potje

Actief lid
dat kan ook een regelrecht resultaat zijn van een slecht artikel...

Ja, en ik vind het artikel dus niet slecht. En dat baseer ik helemaal op de conclusie (zie een eerdere post van mij)...

Volgens mij is de conclusie dat beide auto's prima zijn (beetje traag en niet zo zuinig als beloofd) maar dat daarna dus het gevoel gaat spelen.

De Seat voor als je iets meer opsmuk wilt en de Skoda voor kein Gelul.

Prima!

Dus vind ik het af en toe opmerkingen van sore losers....
 

EdK

Forumguru
Hé potje nu maak je er een potje van !!
Niemand including yourself zijn hier losers !
En ik heb die test ook gelezen, en heb geen GL en dus zal me niet aangevallen voelen in deze.
Maar ik heb in dit draadje al mijn mening over die test gegeven.
En als ik jou mening lees sorry maar dan krijg ik sterk de indruk dat je belangenverstrengelingen hebt met het blad of met de persoon of weet wat anders.

Maar je hebt je mening gedeeld en helaas voor jou word die door het merendeel niet gedeeld !
En dat mag ook in nederland ( democratie !? )
Maar je hebt me dit laten typen door je bewoording Losers !
En ik laat het hier nu maar bij , maar een volgende keer waarschijnlijk niet ! Kwalijke berichten en bewoording kunnen namelijk gemeld worden !

Oja evenzogoed nog een fijne avond toegewenst !
 
Bovenaan Onderaan