Groepsaankoop chiptunig JD op Seat-online

VEEJAY

Forumguru
Voor degenen met een 2.0TDI 140PK Handbak, dit is wat Jeroen Dik eruit kan halen als je hem heel vriendelijk aankijkt... ;)

Bijlagen

• scan0002.jpg
    scan0002.jpg
    33,7 KB · Weergaven: 88

VEEJAY

Forumguru
De turbo is na verloop van tijd gaan fluiten maar nooit echt overleden, dat moet wel gezegd worden. Het werd iedere keer het simpelweg preventief vervangen door de dealert.

De turbo's van de 2.0TDI zijn gewoon zwakker. Ik ben benieuwd hoe de 1.9TDI turbo het zal doen, volgens velen is dit een hele stevige dus ben benieuwd.

@JC hoe komt het dat je 1 dag eerder dan mij hebt aangemeld op dit forum?

nounou

Lid
Even wat anders, zijn er nog meer mensen die niet in kunnen loggen op het seat forum? Ik probeer in te loggen, maar krijg telkens de melding dat ik gebanned ben? Ik ben nog niet een keer op het forum geweest, behalve om me aan te melden. :smiley29:

Ik wil meedoen met die groepsaankoop in november...

nounou

Lid
heeft iemand het mailadres van de moderators van het seat forum? Dan kan ik ze ff mailen, want ik wil graag meedoen aan deze actie. Zoals mijn eerdere post al zegt, ik ben om de een of andere manier gebanned.

skodaoctavia2

Actief lid
ik heb je naam er al bij gezet.
even je soort auto en wat voor chip standaard of op maat
welke datum
Dinsdag 29 September
Donderdag 29 Oktober
Donderdag 19 November
pm me anders even

race eend zit hier ook mail hem anders even
a. hij zit op seat online
b. hij zit bij JD in Kantoor

nounou

Lid
@ skodaoctavia2, bedankt! Ik wil graag donderdag 29 oktober, het gaat om een O2 Combi met de nieuwe 1.6 tdi

Oli4

Actief lid
Ik heb zelf (eindelijk) de stoute sloffen aangetrokken en met "Koen" van VanDerVelde in Zoetermeer contact opgenomen.
=> Mèt de korting een afspraak gemaakt voor woensdag 23 aanstaande :laugh:

Race Eend

Forumguru
Heb je al een idee van de vermogenswinst op zo'n 1.6 tdi? (en uiteraard wat de prijs van zo'n chip gaat worden ;))

Ik heb even het ECU nummer nodig van je auto.

Er is een EDC17-CP20 computer die nog voor geen enkele uitlees tool te doen is.

Bij deze motoren liggen de ECU's vaak direct achter de luchtfilterbak. Kun je het nummer daarvan doorgeven aan mij?

Zodra dat bekend is mag je de auto even bij ons neerzetten hoor, dan ontwikkelen we direct de software voor de 1.6 TDI CR

Ik zal je dit nog even mailen!

Race Eend

Forumguru
Goed dat ze ook de keerzijde van het verhaal in dit artikel vermelden. Het hoeft niet te betekenen dat die waardes omhoog gaan.

Deze regels worden alleen in het leven geroepen om mensen af te schrikken, handhaven kun je dit nl niet.

Bovenaan Onderaan