Welke velgen heb jij onder je Fabia-2 liggen??

Hetzer

Forumguru
ik trap gelijk af,

Mijn auto heb ik laten leveren met de 6,5J 16 inch atria velg, maar deze gaan er nu onder vandaan en komen er pas in de winter weer onder terug met een winterband.
Ik wil namelijk ook in de winter gewoon op lichtmetaal blijven rijden
Mijn huidige ContiSportSontacts-3, laat ik nu op een setje 7J 16 inch ABT Z-velgen monteren, deze kon ik hagelnieuw en voor een prikkie in het buitenland op de kop tikken.


dus binnenkort , liggen onderstaande ABT velgen op mijn Fabia Combi
 

Bijlagen

  • felz_b6c3749d3e.jpg
    felz_b6c3749d3e.jpg
    9,8 KB · Weergaven: 499
  • abt-vw_polo_2005_1600x1200_wallpaper_01.jpg
    abt-vw_polo_2005_1600x1200_wallpaper_01.jpg
    90,9 KB · Weergaven: 516
  • DSC00773.jpg
    DSC00773.jpg
    89,5 KB · Weergaven: 477

bluskabouter

Forumguru
ik heb de mijne met de line 15" besteld.
daarom heen liggen conti`s.
een vloek als ik mijn auto op mijn werk op de parkeerplaats zet.{werk bij vredestein} maar ze willen me nog niet sponsoren!!!!
aan het eind van het jaar komen er Quatrac 3 om heen.
 

bing69

Actief lid
ik heb de mijne met de line 15" besteld.
daarom heen liggen conti`s.
een vloek als ik mijn auto op mijn werk op de parkeerplaats zet.{werk bij vredestein} maar ze willen me nog niet sponsoren!!!!
aan het eind van het jaar komen er Quatrac 3 om heen.

Heb 16 jaar bij Michelin gezeten, maar daar konden we op zogenaamde "proef" banden rijden.

Nu rij ik op Bridstone...Mijn velgen zijn de standaard die onder de sport zaten toen ik ze kocht.
 

Fabia

† In Memoriam
Ik zou het net andersom doen want ik vind de Atria velg heel erg mooi. Mooier dan de ABT Z-velgen. Maar goed smaken verschillen. Ben wel benieuwd naar de foto's.
 

Hetzer

Forumguru
Ik zou het net andersom doen want ik vind de Atria velg heel erg mooi. Mooier dan de ABT Z-velgen. Maar goed smaken verschillen. Ben wel benieuwd naar de foto's.

De ABT velgen zijn overigens ook een stuk lichter dan de Atria's. Velgen liggen er vanaf gisteren onder, maar het regende het aardig, ik zal op de aankomende vakantie naar de Eifel ,wel een paar betere foto's schieten.
Abt velgen worden geproduceerd door en bij BBS, deze zijn een grote leverancier voor VAG -Groep, grappig om te zien dat dan ook de standaard bouten inclusief de bescherm kapjes moeiteloos passen op mijn nieuwe "zomer" velgen

@Fabia hoe gaat het trouwens met jouw zwarte licht metalen velgen??
 

Bijlagen

  • DSC00793.jpg
    DSC00793.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 493
  • DSC00816.jpg
    DSC00816.jpg
    94,5 KB · Weergaven: 483

Bothje

Heel gewoon lid
Ik spotte deze mooie in Spijkenisse, ik vind ze heel mooi.
Misschien wat voor Fabia.... zwart met een touch
 

Bijlagen

  • IMG_2515.jpg
    IMG_2515.jpg
    97,6 KB · Weergaven: 466
  • IMG_2512.jpg
    IMG_2512.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 423
  • IMG_2507.jpg
    IMG_2507.jpg
    86,5 KB · Weergaven: 413
  • IMG_2503.jpg
    IMG_2503.jpg
    91,6 KB · Weergaven: 419
  • IMG_2500.jpg
    IMG_2500.jpg
    93,1 KB · Weergaven: 511

Hetzer

Forumguru
Ik spotte deze mooie in Spijkenisse, ik vind ze heel mooi.
Misschien wat voor Fabia.... zwart met een touch

inderdaad een erg mooie combinatie, mooi ook, dat de orginele naafdop weer op die mak velg past

meer foto's van mijn zomer velgen in mijn foto album
 

Bijlagen

  • DSC00844.jpg
    DSC00844.jpg
    97,2 KB · Weergaven: 327
D

Deleted member 2266

P1010249.JPG

15"Antares was standaard op de Fabia Combi Sport. Prima velgen, ze worden natuurlijk wel snel smerig maar ook zwart uitgeslagen staan ze nog heel netjes :) Ik rij net ff te veel om ze bij te gaan houden met poetsen. Tot nu toe worden steeds nog schoon, bij mijn vorige fabia was het wart er op een gegeven moment helemaal ingesleten.
 
Ik heb een foto van mijn fabia combi met velgen wel op het skodaforum gezet alleen lukt het me niet om de foto steeds in het kadertje te krijgen.
 

Berry

Senior Member
zo kunnen Atria's ook en zijn makkkelijker schoon te houden in ieder geval lijken schoner
 

Bijlagen

  • velgen.jpg
    velgen.jpg
    89,8 KB · Weergaven: 341

nemo

Senior Member
zijn er al wat meer mensen buiten mezelf en aardbeix15 met foto's van hun velgen onder de F-2??

Zeeeer binnenkort zal ik mijn F2 ook posten met mooie velgen :D.
Ik had ze al willen bestellen, maar door de onmogelijkheid (? hoe komt dat toch) om nu aan winterbanden te komen (die wil ik er meteen op), heb ik ze nog niet gekocht. Pas wanneer er weer keus is ga ik ze bestellen!
 
Bovenaan Onderaan