Marktplaats met 'wat is je laagste prijs'. Vind ik ook altijd een belachelijke vraag
Dat is een makkelijk aan vinken keuze die ik ook niet zo begrijp. De (vraag)prijs is genoemd en zolang de verkoper er niet hopeloos vanaf wil is dat de prijs totdat men naast het te verkopen goed met goede argumenten en/of een tegenbod komt.
Als je met enige zorg je advertentie samensteld, zijn vragen die de advertentie al beantwoord storend en getuigen van minder tijd/interesse voor het gebodene.
De keer dat ik mijn Passat met in elkaar gereden neus verkocht was dat zo toen een vent kwam die op voorhand zei €1800 te bieden. Toen hij er was bood hij slechts €1400 met argumenten die ik in de advertentie had vermeld en die op de foto's te zien waren. Ik heb hem toen weer heen laten gaan.
Toen bleek hij wel gelijk had met zijn bod (anderen boden max hetzelfde), heb ik hem weer laten komen en probeerde hij er ondanks de waarschuwing er €100 af te krijgen tijdens overschrijven. Dat gebeurde toen niet.
Succes woensdag! Ik hoop voor je dat er een prettige koper komt die de auto voor zichzelf wil hebben. Dat geeft veel meer voldoening in de verkoop en de tijd die jij persoonlijk in je auto hebt gestopt.