Tees' O2c Arctic Storm Blue - 'IJsvogel'

leon-cupra

Forumguru
Tja, dat is particulier verkopen é. Die belachelijke biedingen moet je erbij nemen. :arghh:
Die 3 man waren dan waarschijnlijk handelaars ofzo ? Overal wat opkopen wat interessant kan zijn voor export.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Ik weet t niet zo goed. Waren 2 heren van middelbare leeftijd en een jongere vent. De ene heer adviseerde de ander duidelijk, en de jongere was misschien een zoon van een van de twee? Had wel de indruk dat t voor die ene was, maar weet t niet zeker.
Handelaren zouden m.i. wel beter weten wat voor motor erin ligt en wat de eigenaardigheden daarvan zijn. Dat leek me bij deze mannen niet. Deden heel gewichtig, maar had niet de indruk dat ze er echt wat van wisten.

Maar idd, dat is particulier verkopen. Voor de meerprijs tov een handelaar is t wel de moeite waard, maar ik ga er zeker geen hobby van maken.

Herperduin

Forumguru
Ik had hetzelfde. Velen met “wat is je laagste prijs?” terwijl ik duidelijk had aangegeven bieden vanaf een bepaald bedrag. Ook veel met alleen een bedrag. Steeds wel netjes gereageerd maar hielp niet echt. Je hoeft maar één echt geïnteresseerde te vinden om te verkopen. Na een maand had ik er gewoon even geen zin meer in.
Ik probeer wellicht over een tijdje weer en anders ondertussen zijn de kinderen er erg gelukkig mee. Mocht ik straks alsnog een 7 persoons mogen leasen dan gaat de Espace eruit en houd ik de Skoda. Dat wordt het ideale scenario :love:

• Leuk

Herperduin

Forumguru
En dan ga je een Peaq leasen @Herperduin?
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken en áls het al een optie is dan zullen ze hem alleen in vijf persoons aanbieden.
De werkgever is niet echt flexibel en ziet het echt als iets zakelijk waar je dan privé gebruik van mág maken maar tegen betaling per km. Daarmee nog altijd goedkoper dan zelf kopen dus ben er blij mee. Op dit moment is keuze ID4, ID3 en Peugeot 2008 of 208 electrisch. De 5008 die ik nu heb is voorloopauto voor circa zes maanden. Gelukkig nu nog even genieten van een zeven persoons maar straks weer terug naar vijf.
Ik ga voor je duimen dat de koop woensdag beklonken gaat worden!

• Leuk
Bovenaan Onderaan