Mail van Soda over het probleem met hoofdgebruiker/ gast en de OCU module.
Dank u voor uw geduld.
Ons technische team heeft uw zaak en gegevens beoordeeld en geconcludeerd dat een bezoek aan een geautoriseerde Škoda-servicepartner noodzakelijk is om het probleem op te lossen.
Kies alstublieft een servicepartner (werkplaats) in uw omgeving, plan een bezoek met hen en zodra u de details heeft bevestigd, deel dan alstublieft hun naam, adres, contactgegevens en tijd van uw afspraak met ons.
Houd er rekening mee dat de afspraak minstens 1 week van tevoren moet zijn, zodat de instructies aan de door u gekozen servicepartner kunnen worden doorgegeven en zij de tijd hebben om zich voor te bereiden.
Zodra we deze details van u hebben, zullen we de instructies die door ons technische team zijn verstrekt delen met de door u gekozen servicepartner.
Bij voorbaat dank voor uw antwoord en begrip.
Als u nog verdere vragen heeft, antwoord dan op deze e-mail. Noteer alstublieft uw zaaknummer 000xxxxxxx
U kunt ons ook bereiken via:
E-mail:
support@skoda-auto.com
Telefoon: 00800 80 247 247
Website:
www.skoda-auto.com Met vriendelijke groeten, Digitale ondersteuning voor ŠKODA Connect diensten.
Hopelijk zal het probleem volledig opgelost worden.....
Verdere info volgt nog...