Japanese Power - CitiGo E iV

Japanese Power

Donateur
Ik ook niet. Tot ik ze aan de bel had en ze zeiden van ik verbind je wel even door met de collega van VWPFS die tegenover me aan tafel zit…

Japanese Power

Donateur
Trouwens vandaag even Leeroy gesproken. Folie is geen probleem, alleen als na 4 jaar de LM moeilijk doet gaat het er erg lastig vanaf…

Japanese Power

Donateur
Hebben die Sonniboys geen overlap bij het achterraam? Ik vind dat nl enorm afzichtig als dat zo is.

Edit: is 1 geheel maar bij de producent niet meer leverbaar… en de prijs is identiek aan folie.

IMG_3263.jpeg

Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Kleine kans dat ze t überhaupt opmerken, aangezien de Citigo ook met tinting geleverd kan worden. Enige waar de LM in geïnteresseerd is, is hoeveel schade erop zit en of je geen sjonnievelgen of -accessoires erop hebt gezet. Dat is namelijk vervelend voor de verkoop.

SteGo

Donateur
Ach ja, zo gaan die dingen. Zou me niet verbazen als hij over een tijdje gewoon ergens gerepareerd te koop staat waarbij de verkoper met droge ogen staat te beweren dat hij nooit schade heeft gehad. ;)

Japanese Power

Donateur
Dat zou goed kunnen en dan zal de auto ook echt nog een tijd meegaan.
Alleen is wel regeristreerde melding van schade op... Alhoewel veel mensen dat niet zullen checken.
Moet morgenmiddag in Amersfoort zijn met de Cali, misschien wip ik wel even langs ;)

Anyway: a.s. vrijdagochtend wordt de witte geleverd en zijn we, op de extra kilometers na, helemaal rond met de afhandeling van de zwarte.

Bovenaan Onderaan