Speedcam en/of flitsers : ik kan hiervoor geen
actief topic hiervan vinden en aangezien het op een Amundsen ( MIB2 ) moet komen, mijn vraag maar hier geplaatst. Ik heb geen idee of deze bestanden voor meerdere type systemen gelijk zijn, maar als mijn vraag toch naar een ander subgroep/topic verplaatst moeten worden, dan op voorhand excuses.
Nadat ik onlangs de navigatie kaart heb vervangen door een actueel exemplaar, zou ik graag ook de flitsers erbij willen hebben. Niet dat ik vaak te snel rijd, maar wel om de onzinnige boetes te voorkomen, die men krijgt voor enkele kilometers te snel ( in vaak onbekende gebieden ).
Er zijn enkele websites te vinden waar men de 'speedcam' bestanden kan downloaden ( b.v.
Briskoda.net ), maar als ik dan de database bekijk, dan staan daar vele landen in, maar
Nederland niet. Ook in de bestanden genoemd in dit
Youtube filmpje, staat geen informatie voor Nederland ( tenminste niet op naam vermeld ).
Ook zou ik graag e.e.a. per land willen hebben, zodat ik Frankrijk eruit kan halen. Dat i.v.m. de grote boetes die men daarvoor kan krijgen én omdat dat flitsers dáár vaak op voorhand worden aangekondigd waarbij men ook nog de juiste snelheid aangeeft

.
Kan iemand mijn vertellen/wijzen op een website met bestanden waarin
ook Nederlandse speedcams ( voor een MIB2 ) staan ?