Japanese Power - CitiGo E iV

hemi24

Forumguru
Altijd goed om vooraf te checken inderdaad, veel (zakelijke) leasewagens maar ook particuliere verzekeringen willen daar vaak een zinsnede in hebben, die dit beperkt tot collega’s, familieleden of dat je er zelf bij in moet zitten…

SteGo

Donateur
Ik kan me voorstellen dat het misschien nog wat te vroeg is voor deze vraag; maar heb je al enig idee wat er na het tijdelijke vervangende vervoer in de plaatst moet gaan komen van de Citigo? Iets van het 'huismerk'? ;)

Japanese Power

Donateur
Tsja Stefan. De zoektocht is inderdaad gisteravond al gestart. Of we doen het met 1 auto minder dat de California ingezet gaat worden als daily of we gaan toch weer op zoek naar een betaalbare en vooral betrouwbare Japanner. Inderdaad eentje van het huismerk…

Japanese Power

Donateur
Nee dat is voor mij geen optie. Als ik zie hoeveel schade er is. Dat is meer dan alleen een bumper, motorkap, grille, spatscherm en koplampen. Onderhuids is heel veel verbogen en gebroken. Kan ik sowieso niet zelf en dan loopt alles nog in de kosten.

ESL

Senior Member
Altijd goed om vooraf te checken inderdaad, veel (zakelijke) leasewagens maar ook particuliere verzekeringen willen daar vaak een zinsnede in hebben, die dit beperkt tot collega’s, familieleden of dat je er zelf bij in moet zitten…

Die beperking voor zakelijke lease heb ik wel een paar keer gecheckt bij mijn leasemaatschappijen. Die komt doorgaans niet vanuit de leasemaatschappij of verzekering (die zal het een biet zijn; zolang de auto maar veel kilometers maakt en de bestuurder maar een rijbewijs heeft). De beperking komt veelal vanuit werkgever die wil voorkomen dat jij je auto continu aan Jan en alleman uitleent omdat de baas toch betaalt.

Japanese Power

Donateur
Privé hebben we een polis die op onze beiden naam staat. En ik heb wel vaker een schade gehad bij een leaseauto maar nog nooit is het in ROI-data geregistreerd. En ik ga daar nu ook niet vanuit als we een opvolger gaan verzekeren. Maar zeker weten doe ik pas als het zover is.

Bovenaan Onderaan