EdK
Forumguru
Zoveel ????Ik bied alvast 10,-! Take it or leave it![]()
Ga niet verder dan € 7,50..........

Zoveel ????Ik bied alvast 10,-! Take it or leave it![]()
Wet van vraag en aanbod. Jij moet er vanaf, dat drukt de prijsHad niet anders verwacht op een NL-forum dan dat er laag geboden ging worden … bende gierigaards![]()
![]()
heb niet gezegd dat ik er vanaf moet. Heb gezegd dat ik met het idee speel om hem einde van het jaar te verkopen.Wet van vraag en aanbod. Jij moet er vanaf, dat drukt de prijs![]()
Ik €7,50 en een glas water ..........Oke...oke....vooruit..bied 15 en een kist Jupiler
pffffff, breek me de bek niet open !bende gierigaards
zo een type wagen straalt bij rustig rijden ook wel iets af, maar dat staat haaks op hetgeen dergelijke wagen voor gemaakt is. Zo een M3 of RS6 moet die hoge toeren kunnen pakken, tegen de limiet aan. Daar zit het kippenvelmoment en de kick. Rustig rijden heeft meer te maken met ego 'ik rij met een M3'. De luxe , de uitstraling binnenin kan je ook hebben in een 320d.Ik snap je punt, maar ook als ik rustig rij kan ik enorm van de auto genieten.
dat is het volgend probleem in een hedendaagse 'sportwagen'. Geluid. In de M3 gaat het meeste geluid over de boxen. Zet je die functie af is het muisstil. Rij je rustig, hoor je evenveel als in een hedendaagse 1.0 benzine ... niets. Daar zit je weer met dat die symfonie van de 6 cilinder pas hoorbaar wordt bij lekker doortrekken en dan ga je weer over de limieten. Bij mijn M2 had je dat allemaal niet nodig. Die 6 cilinder hoorde je veel beter. En dan was het eigenlijk nog te beperkt.Beetje toeren...V8 roffel....halfgas...beetje shortshiftend op het enorme koppel leunen...![]()
Tuurlijk kan dat, maar tegenwoordig weet je absoluut niet meer waar en wanneer ze staan te flitsen. Onlangs heeft mijn broer eens gereden ... heeft snelheden van 190 op de autostrade gereden. Wagen doet dat met de twee vingers in de neus maja ... als ze er dan net staan ... Achter mijn hoek is daar ook een mooi baantje. Je zou daar perfect de wagen kunnen uitproberen zonder risico's maja, ... onze blauwe vrienden staan daar heel regelmatig.En af en toe kun je hem echt wel een keer doorhalen hoor als je wil, ook jij kan dat in Belgie.
woon-werkroute heb ik al een "omleiding" ingebouwd om de wagen op temperatuur te krijgen en daar ook ... mooie banen ... 50Wellicht nie op je dagelijkse woon-werk route, maar ga eens gewoon lekker een avond op pad en dan lukt het zeker wel.
Een M verkoop je niet binnen de week. Dus de dag dat ik de beslissing neem zal hij nog wel even te koop staanZonde om de M3 al zo snel te verkopen toch, niet doen joh.
je gaat dan wel iets moeten vinden om zonder sleutels weg te geraken, want die heb ik nog nodig voor de verzekeringDeal! Als jij tegen die tijd laat weten waar je hem dan precies neerzet, win-win![]()